Uderzo Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Bor på stadt eller Stadlandet som det heter fullt.. I Sogn og Fjordane... Hørt på værmeldinga: Meldt full storm ved stadt? btw: Fekk kanalnavnet: #stormvedstadt derifra :wink: Bor du på Jølster ? For der vet jeg at adsl er tilgjenglig, fordi jeg har en kamerat som bor der :wink: Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg bor på Stadlandet, Selje Komune. Bor 1mil fra det punktet lengst vest i norge "Vestkapp" Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Med dagens teknologi burde man jaggu klare å lage til ett skikkelig tilbud til Norges befolkning... Det er et økonomisk spørsmål, ikke et teknisk problem å levere en eller annen form for bredbånd til hele landet. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Joda... Menne... Hadde det ikke gått å gjort som med text-tv da? Sende gjennom sattelitter... bare litt billig? Problemet er at www krever toveis kommunikasjon. Det er litt mer komplisert enn f.eks. TV-signaler som kringkastes, hvor alle skal ha det samme signalet samtidig, og ingen skal sende noe tilbake. LeD har man et mindre pakketap i et tv-signal spiller det ikke så stor rolle, har man det i på et datanett må man sende hele pakken på nytt. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Hvis det er en elektrobutikk eller en elektriker i Selje kan du tipse han om INO, de leverer linjen og får lokale folk til å installere utstyret. Evt. kan du jo få alle til å registrere seg på firstmile.no, så blir det kanskje ADSL på deg i løpet av året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå