Vidar_K Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei Har mulighet til å kjøpe en Tamron AF 55-200mm F74-5.6 LD MACRO linse brukt på nettet. Lurte på om dette passer til et Nikon D70..og hvordan vet man om et objektiv passer eller ikke? Vidar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 om det er nikon F fatning på den så passer den på huset, enkelt og greit. iallefall på nyere optik som jeg antar dette er. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det står hvordan kamera det passer for regner jeg med? https://prisguiden.no/fritekst_sok....ron+AF+55-200mm Bare så du vet det: Det objektivet hadde ikke jeg kjøpt Du har d70 og trenger ikke uroe deg, står det at det er nikonfatning kan du bruke det... Lenke til kommentar
Vidar_K Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Det står hvordan kamera det passer for regner jeg med? https://prisguiden.no/fritekst_sok....ron+AF+55-200mm Bare så du vet det: Det objektivet hadde ikke jeg kjøpt Du har d70 og trenger ikke uroe deg, står det at det er nikonfatning kan du bruke det... 9239626[/snapback] Er dette er dårlig objektiv? Er helt nybegynner med speilreflekskamera så er på jakt etter et billig objektiv i tillegg til kit-objektivet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det er helt klart at du får det du betaler for. Men om du ikke er sikker på om dette er noe du vil fortsette med, så er det klart at du ikke bør spytte FOR mye penger i det. Samtidig er det surt å kjøpe billig optikk for så å finne ut at hei, dette var gøy, jeg vil ha bedre glass!... da har du på en måte sløst litt også da.. men det kan være en god løsning jamnført med det første eksempelet. Men Selv har jeg en Sigma 70-300 APO jeg må selge fordi jeg fant ut av scenario nr 2 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Spørsmålet er også hvor mye du bruker kamera, hva du tar bilder av og hvilke krav du stiller. Et meget bra kjøp i zoom klassen er Sigam 50-150 f2.8 på lefdal til 5,5 om dagen. Det er 1,5k under det fototvideo.no og øvrige butikker tar. Men det kan kanskje bli i dyreste laget. 18-70 objektivet du har er jo ganske bra den. Spørsmålet er om du virkelig trenger mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå