hitokiri Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 KOMMENTAR: Av og til må det en genial sju år gammel mobil til for å se hvor gode mobiltelefonene har blitt. Les mer Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Joda, alt avhengig av hva man sammenligner seg med. Men så trenger man ikke å trekke paralleller med det på bunn heller. Er glad for utviklingen, det vil aldri stoppe. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 nice telefon =) Walkman-telefon fra Sony Ericsson enn en sju år gammel mp3-telefon fra en konkursrammet mobilprodusent etter det jeg vet lever simens i sus og dus i asia Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hehe, plastic fantastic.... Det er det jeg sier. Originalt er alltid best Hm.... Gi meg tilbake min gode gamle Ericsson T68... Vil ha en sånn igjen... For noen former den hadde... For ikke å glemme fargeskjermen og den fantastisk enkle menyen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hehe, plastic fantastic.... Det er det jeg sier. Originalt er alltid best Hm.... Gi meg tilbake min gode gamle Ericsson T68... Vil ha en sånn igjen... For noen former den hadde... For ikke å glemme fargeskjermen og den fantastisk enkle menyen 9239747[/snapback] Og ikke minst joysticken som feilet etter kun noen uker... Hadde 2 stk. av den der.... En Ericsson T68 og så en Sony Ericsson T68i.... *mimre* Husker også overgangen fra T68i til P800, var litt av et sprang det og Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 De beste telefonene jeg har hatt noensinne er gode gamle Ericsson T65 (blå, med stor skjerm og bra batteritid) og SE T630. Di var fine di. Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 De beste telefonene jeg har hatt noensinne er gode gamle Ericsson T65 (blå, med stor skjerm og bra batteritid) og SE T630. Di var fine di. 9239872[/snapback] T610 og T630 telefonene fra SE var jo like trege som et vondt år sammenliknet med nokias modeller! Skrive tekstmeldinger på gamle SE modeller var et mareritt siden de var så trege.. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg husker godt min Ericsson T28... smaleste telefon i verden (på den tiden selvsagt). Første telefon med litium-polymer batteri, og en funksjon som viste hvor mange timer som gjensto! Fantastisk! Magnesiumchassis, og flipp! Det var tider det! Jeg savner flippen mest... Lenke til kommentar
arxx Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) KOMMENTAR: Av og til må det en genial sju år gammel mobil til for å se hvor gode mobiltelefonene har blitt. Les mer 9239601[/snapback] Aaah SL45i. Det beste var kanskje det lekre orange lyset som skinnte så vakkert gjennom tallene, og det pene bakgrunnslyset som dimmet ned... Samt selvsagt muligheten til å lage en BMP fil og bruke som bakgrunnsbilde.. SL45i.... i miss u... selv om T68 som du ble byttet i var rimelig rå den også. Endret 9. august 2007 av arxx Lenke til kommentar
cfinstad Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva med Nokia 5110! Den tålte ALT! Den hadde alle mulige funksjoner, ikke minst snake! I tillegg kunne man bruke den til å åpne ølflasker.... Super telefon! Ønsker meg en sånn telefon igjen!! http://www.nokia.no/phones/5110/ http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_5110 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Litt spikking av fliser her, men SL45i var ikke laget av metall. Det var plast hele veien. "Refurbished" betyr at relativt ubetydelige skader er fikset, f.eks. løse/manglende knapper, knekk/skrammer i dekselet og lignende. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 T68 i sølv. Det var telefonen sin det!! Milevis foran alt på den tida! Og fytti for et design. En av tidenes lekreste telefoner! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg likte min Ericsson T20 som jeg fikk av min fetter jeg, vurderer å kjøpe en ny.. Fant en på eBay, men den hadde ikke fin nok farge. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nokia 1610/11 Jeg var en av de uheldig som ikke fikk akkurat denne modellen, bestemte meg i fjor eller i 2006 å kjøpe den. uheldigvis igjen kjøpte jeg 1610, og den kan motta sms og ikke sende *argh* Ellers var motorola star-tac tøffe Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg likte min Ericsson T20 som jeg fikk av min fetter jeg, vurderer å kjøpe en ny.. Fant en på eBay, men den hadde ikke fin nok farge. 9240362[/snapback] Oi, så forfengelige vi har blitt.... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg husker godt min Ericsson T28... smaleste telefon i verden (på den tiden selvsagt). Første telefon med litium-polymer batteri, og en funksjon som viste hvor mange timer som gjensto! Fantastisk! Magnesiumchassis, og flipp! Det var tider det! Jeg savner flippen mest... 9239960[/snapback] T28 var en glimrende telefon, hadde den selv for en stund tilbake - noen som husker reklamene med grønne aliens? Den var ganske tynn, selv om man sammenlikner den med dagens modeller. Flippen er det jeg savner minst. Etter lang tids bruk åpnet flippen seg i tide og utide Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Etter lang tids bruk åpnet flippen seg i tide og utide 9243357[/snapback] Hehe... det gjorde min også, men det viste seg å være produksjonsfeil. Jeg fikk det fikset på garantien. Lenke til kommentar
tormodnt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hmm.. ja, sl45i var virkelig kremen av kremen.. -har fortsatt min, har aldri hatt hjerte til å kvitte meg med den! Den var genial når den kom, jeg tror faktisk jeg kan si at pr dagsdato så er det ingen telefoner som har vært så nyskapende som den var på sin tid. Det måtte i så fall være den iphone.. Det burde si noe til alle fjortiser som ikke skjønner hva vi snakker om *ler* sl'n overtok forresten for en annen telefon som kommer LANGT opp på listen over mobiler jeg alltid kommer til å huske, nemlig Nokia 8210. Jeg har lenge sagt at hvis nokia hadde laget en mobil som den, med dagens teknologi med kamera og ok batteri ville de ha solgt mer telefoner enn de fleste andre.. Men ingen vil merkelig nok høre på meg *ler* med hilsen teknofriken som begynner å bli gammel... Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg likte min Ericsson T20 som jeg fikk av min fetter jeg, vurderer å kjøpe en ny.. Fant en på eBay, men den hadde ikke fin nok farge. 9240362[/snapback] Oi, så forfengelige vi har blitt.... 9240667[/snapback] Haha, ja faktisk det.. Men det var en flott telefon, hadde den helt til mikrofonen datt ut. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg likte min Ericsson T20 som jeg fikk av min fetter jeg, vurderer å kjøpe en ny.. Fant en på eBay, men den hadde ikke fin nok farge. 9240362[/snapback] Oi, så forfengelige vi har blitt.... 9240667[/snapback] Haha, ja faktisk det.. Men det var en flott telefon, hadde den helt til mikrofonen datt ut. 9246220[/snapback] En liten parodi på overskriften. Men husker at en venn av meg hadde den telefonen der. Var jo snacks på den tida den der Husker forsåvidt også første telefon med bluetooth. T36 (om jeg ikke husker feil). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg