Howard Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ved å kjøpe opp Packard Bell ønsker Lenovo å vokse seg større i Europa. Les mer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) IBM er vel greie og seriøse, Packard Bell er jo helt for nybegynnere har jeg intrykket av. Får håpe Packard Bell ikke får for stor innflytelse på Lenevo. Kjøpte en scanner fra de en gang, den var jo helt elendig. Programmet var som et eventyr der du skulle scanne noe, tryllestav, tryllelyder og greier. Endret 9. august 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 IBM er vel greie og seriøse, Packard Bell er jo helt for nybegynnere har jeg intrykket av. Får håpe Packard Bell ikke får for stor innflytelse på Lenevo. Kjøpte en scanner fra de en gang, den var jo helt elendig. Programmet var som et eventyr der du skulle scanne noe, tryllestav, tryllelyder og greier. 9239878[/snapback] Også det forferdelige IE Skinet.. Lilla.... Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Håper de kjøper PB for å legge det ned.. Har ikke noe annet enn vonde minner om de maskinene der., og håper ikke Lenovo har tenkt å blande sammen produkt linjene... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 En ting Lenovo og PB har til felles er vel å stappe nye maskiner med mer eller mindre unyttig bloatware som aldri blir brukt, bare liggende å ta opp ressurser... Ikke noe problem for meg, og sikkert de fleste som følger med på HW.no, som bestandig gjør en clean windows-installasjon på nye pc'er. Dessverre tilhører en større del av kundegruppen til PB de som ikke er i stand til å gjøre dette selv, og dermed blir sittende på pc'er som kunne vært så mye, mye raskere. Nesten litt svindel over det. Kan ikke se hva PB kan gi Lenovo annet enn markedsandeler, men det skal man jo ikke undervurdere... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 IBM er vel greie og seriøse, Packard Bell er jo helt for nybegynnere har jeg intrykket av. Får håpe Packard Bell ikke får for stor innflytelse på Lenevo. Kjøpte en scanner fra de en gang, den var jo helt elendig. Programmet var som et eventyr der du skulle scanne noe, tryllestav, tryllelyder og greier. 9239878[/snapback] Det minner meg om en episode, riktignok en del år siden da: Noen i familien hadde kjøpt en stasjonær PC fra PB, og der var det lagt inn et slags skall utenpå Windows. Så man gikk rundt i et slags teit hus for å finne det riktige rommet. Skulle man spille spill, gikk man inn på barnerommet osv. Kanskje ikke helt min type brukergrensesnitt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mitt inntrykk (som supporter) av Packard Bell sine PCer er at de er relativt dårlige kjøp og at det er mye trøbbel med de. Jeg håper at oppkjøpet kan ha en positiv innvirkning på Packard Bell, og at ferre kjøpere vil føle seg lurt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Oj! Dette høres ikke dumt ut. Litt synd for servicekontorene rundt om som plutselig får mye mindre å gjøre, men for alle andre lover det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå