abrakadabri Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det har blitt usedvanlig mye skittkasting mot Komplett spesielt i det siste - angående elendig leveringstid og plukk. Jeg vil bare berømme Komplett og MPX for en svært god og rask ordrebehandling. Bestilt en dag, plukket ferdig neste dag - mottatt med post dagen etter dette! Litt småforelsket i disse bedriftene om dagen! Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det har blitt usedvanlig mye skittkasting mot Komplett spesielt i det siste - angående elendig leveringstid og plukk. Jeg vil bare berømme Komplett og MPX for en svært god og rask ordrebehandling. Bestilt en dag, plukket ferdig neste dag - mottatt med post dagen etter dette! Litt småforelsket i disse bedriftene om dagen! 9239512[/snapback] Da syntes du vel det er flott at de fusjonerer f.o.m. 2008 også, da Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det å kalle tilbakemeldinger på komplett for skitkasting er vel å strekke det litt langt - har lest gjennom endel av innleggende / skrevet innlegg der selv, og det meste som står der er jo bare ordinære erfaringer. ..komplett har somla endel i det siste, når folk blir irritert over at varen fremdeles ikke er sendt etter 3-4 dager så føler jeg at de har rett til å være det? Lenke til kommentar
abrakadabri Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 BareGjest: Selvsagt har folk lov til å være irritert/oppgitt/opprørt hvis varen ikke sendes innen 3-4 dager. Med dette innlegget ønsket jeg bare å poste noen positive tilbakemeldinger til Komplett og også MPX da jeg har vært så heldig - og dermed blitt fornøyd - med å få tilsendt varene kjapt! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå