DrThomas Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei En kamerat av meg har bursdag om 2 ukers tid, og jeg tenkte å kjøpe noe til han. Det skulle gjerne vært noe stilig/morsomt noe (ikke noe perverst, sexleketøy eller noe). Han har nettopp fått unge (4-5 måneder siden), så tenkte kanskje å finne på noe moro til ungen. Noe a'la små fotballsko, liten innebandykølle eller noe, men vil gjerne ha noen forslag. Han (kompisen min) er glad i natur og fjellturer, noe der som kunne vært aktuelt? For han og/eller ungen altså. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kondom, barnemat og pappa t-skjorte. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Tæhæ! Støtter den, Neppe! 9239850[/snapback] Agreed. Spesielt hvis barnet ikke var helt.. planlagt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 http://www.babywit.com/BPOP.html Lenke til kommentar
skraml Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Han har sikkert fått så sykt masse dilldall til ungen allerede. Jeg tipper det flyter rundt med diverse leker hjemme med dem. Vist du absolutt må kjøpe noe til ungen, så ikke legg pengene i det. Kjøp heller noe til kompisen din. Hmmm, ide: Snus litt rundt og finn ut hvem de bruker som barnevakt. Betal han/henne for en kveld, og ta med kompisen din på byen (avtal med moren også - "send" henne til en veninne eller noe). Guttekveld ute.... DET er noe han sikkert ikke har gjort så mye av siste tiden. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det hørtes ut som ett bra forslag skraml Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Tror skraml sa noe lurt der. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Veldig bra forslag egentlig Skraml, MEN, han bor på østlandet, og jeg i Bergen :x Har veldig lyst å ta en tur bort der og besøke han da, kunne kanskje spandert en skikkelig tur på byen på han. Men det krever jo at han har en helg der han kan få besøk og ikke må jobbe eller noe. Hmm. Takker for forslag ihvertfall, keep em coming Han har ikke bursdag før i slutten av august, så har litt tid å planlegge fremdeles. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kjøp en liten basketball shorts, en liten basketball-trøye og en liten basket-ball....det er søtt! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Pittesmå fotballsko! Det skal ungen min ha på seg når den døpes i hvert fall ^^ (Ja, jeg vet at det ikke er dåp det er snakk om her, men bare for å poengtere hvor søtt det er brakte jeg det inn i debatten. Skyt meg.) Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Hehe, ungen er døpt, men jeg har enda ikke somlet meg til å sende en dåpsgave :s Kunne kanskje slått sammen begge gavene Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 På Apollon har de sparkebukser og denslags med bl.a. Motörhead-, Zeppelin-, og Guns'n-logoer. Tidlig krøkes. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Pittesmå fotballsko! Det skal ungen min ha på seg når den døpes i hvert fall ^^ (Ja, jeg vet at det ikke er dåp det er snakk om her, men bare for å poengtere hvor søtt det er brakte jeg det inn i debatten. Skyt meg.) 9247921[/snapback] støtter den ja stillig med små kidz med små sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå