Spragleknas Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Emnefeltet sier vel alt? Ofte når maskinen startes, mottar LCD-en ikke signaler. Dersom jeg skrur av maskinen, trekker ut kontakten til PC-en er alt OK. Hvor er feilen? I skjermkort eller BIOS? Hva kan jeg evt. prøve for å få dette fikset? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det kan jo være mye rart, men det første jeg tenker på er at strømforsyningen kanskje ikke er kraftig nok. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har nesten likt problem med en samsung syncmaster. Har lagt merke til at jeg kan unngå svart skjerm ved å skru først på skjermen så maskinen. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Har nesten likt problem med en samsung syncmaster.Har lagt merke til at jeg kan unngå svart skjerm ved å skru først på skjermen så maskinen. 9239484[/snapback] Prøvde det, og det funket desverre ikke. Caze: Har en AOpen SFF med 275W. Detter er ikke mye, men kjører med PentiumM 1.7 GHz og et GeForce 6200 skjermkort (+ TV-kort, HDD, DVD, 1 GB). Denne PSU-en er jeg sikker på at er sterk nok. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noe som har oppstått nylig, eller har den vært slik siden maskinen var ny? Strømforsyninger kan jo også bli slitt, vettu Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Mener det har vært slik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå