Lomaxz Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har litt lyst på et taktisk skytterspill til ps3en min som snart er i hus , men vet ikke helt hvilket, vurderer Rainbow six: vegas eller Ghost recon: advanced warfighter 2. Har noen prøvd begge, og hva syns dere? kom med argumenter og begrunnelser for hvilket spill jeg burde kjøpe . Evt foreslå andre. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) GRAW2, mann. Det er jo rett og slett bare helt herlig Grafikken, storyen, det taktiske, våpnene, ææææh Og for å ikke snakke om krigsfølelsen og coversystemet med kuler som flyr rundt deg. Endret 9. august 2007 av Aleck Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Demo av GRAW2 ligger ute på Ps-butikken. Sjekk it ut! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg begge spillene på 360'n og har ikke prøvd PS3 versjonene, men regner med at forskjellene ikke er store. Begge spillene er kvalitetsspill, men liker du litt lengde på enspillerdelen hadde jeg valgt R6. GRAW2 syntes jeg var i litt for korteste laget. Veldig bra MP på GRAW2, men det er det også i R6. Grafisk sett liker jeg nok GRAW2 best. Eksplosjonene er vel noe av det råeste jeg har sett i spill. Gameplaymessig derimot liker jeg R6 bedre. Coversystemet i R6 knuser både GRAW2 og Gears sin løsning. Man har mye bedre kontroll når man velger og gå i dekning, samtidig som dette er noe som også fungerer veldig bra i MP-delen av spillet. Jeg kan vel konkludere med at jeg har brukt mest timer på R6, så det er vel det spillet jeg har hatt mest glede av. Men er du tvil, kjøp begge Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Demo av GRAW2 ligger ute på Ps-butikken. Sjekk it ut! 9243148[/snapback] Hmm, må vel få testet den ja. får nok ps3en på mandag. Ikke ventet noe demo av R6 eller? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vil si meg enig med LarryDik. Coversystemet i R6 er vel det beste på markedet. Intuitivt og glatt som bare pokker. Får deg til å føle deg som en pensjonist når du prøver å dukke i Gears Of War. Dessuten har spillet en flott multiplayer-del. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg anbefaler RB6 Vegas, slik som nevnt er coversystemet utrolig bra og det er en rekke våpen å bryne seg med. Meget pen grafikk også. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Hmm. Har R6 bra Coop? hvis man bestiller fra videogamesplus, er det spesielle soner på online servere, så man isåfall bare får spillt på us/canada servere? takk for alle svar så langt forresten! Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 R6 på lengde, cover-system, variasjon i scenario og taktikk... Lenke til kommentar
fluff Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nei, man spiller hvertfall med folk fra hele verden på EU-versjonen. Spesielt mange amerikanere. Og briter. Selvsagt. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har spilt begge to en god del, og kan konkludere med at Rainbow Six er bedre. Det eneste som egentlig er bedre i GRAW2 er bakrunnsmusikken i menyene . Musikken i R6 er fæl. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 R6: Vegas uten tvil. Ingen fps som kan måle seg med det. Cover systemet er GENIALT ! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Stemmen min går nok til Rainbow Six Vegas den også. Bedre spill skal du lete lenge etter. Kjøpte det samme dagen det kom ut i butikken, og jeg spiller det fremdeles opptil flere timer daglig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå