Gå til innhold

Taktisk skytter: Rainbow eller Graw2? (ps3)

Lomaxz

Anbefalte innlegg

Har litt lyst på et taktisk skytterspill til ps3en min som snart er i hus :w00t:,

men vet ikke helt hvilket, vurderer Rainbow six: vegas eller Ghost recon: advanced warfighter 2. Har noen prøvd begge, og hva syns dere?

kom med argumenter og begrunnelser for hvilket spill jeg burde kjøpe ;).

Evt foreslå andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begge spillene på 360'n og har ikke prøvd PS3 versjonene, men regner med at forskjellene ikke er store.

Begge spillene er kvalitetsspill, men liker du litt lengde på enspillerdelen hadde jeg valgt R6. GRAW2 syntes jeg var i litt for korteste laget. Veldig bra MP på GRAW2, men det er det også i R6.

Grafisk sett liker jeg nok GRAW2 best. Eksplosjonene er vel noe av det råeste jeg har sett i spill.

Gameplaymessig derimot liker jeg R6 bedre. Coversystemet i R6 knuser både GRAW2 og Gears sin løsning. Man har mye bedre kontroll når man velger og gå i dekning, samtidig som dette er noe som også fungerer veldig bra i MP-delen av spillet.

Jeg kan vel konkludere med at jeg har brukt mest timer på R6, så det er vel det spillet jeg har hatt mest glede av. Men er du tvil, kjøp begge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...