Gå til innhold

Ros til Microplex ris til netshop.

Anbefalte innlegg

Jeg skulle bestille en ny PC for hjemmePC-ordningen, men pga usikkerhet i om en kabinett-del og noen drevmoduler passet sammen (begge solgt av netshop), så forhørte jeg meg om de passet sammen, noe det ikke kunne svares på. Jeg ba derfor om å få angrerett på dette kjøpet selv om det teknisk sett er et bedriftskjøp, med den argumentasjonen at angreretten allerede er priset inn i prodkutet (jeg får ingen rabatter). Men det nektet de, fordi "angrerett er så dyrt" og "misbruk av angreretten koster mye". Jeg ble også fortalt at "om jeg ikke ville ha delene så burde jeg ikek bestille de". De kom forsåvidt opp med et slags forslag, nemlig å kjøpe de aktielle delene privat, noe som ville vært dyrere både for meg og for de.

Kanskje er jeg kravstor men når man kjøper en maskin til nærmere 13 000 der angrerett allerede er priset inn, og også reklamasjonsrett på 5 år, som jeg ikke får pga av det er et bedriftskjøp, så forventer jeg faktisk at man viser såpass godvilje at man blir med på slikt. Netshop var den eneste som hadde endel av delen/hadde en del på lager. Så de ble kjøpt på netshop, men resultatet ble at over halve maskinen ble kjøpt hos en konkurrent.

Så over til den hygglige delen av historeien: jeg kom på at microplex også selger de nevnte delene (dog kunne jeg ikke kjøpe de derfra, pga manglende avtale med min jobb), så jeg sendte en mail og spurte om de passet sammen, noe microplex tok seg bryet til å teste, og sende et svar på. Eksemplarisk kundeservice av microplex!

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netshop kjøpte opp Microplex så derfor fant du de samme produktene der. Jeg har kjøpt en god del produkter hos Microplex og benyttet meg av forumet de tilbyr under kjøpsprosessen. Det er utrolig bra at de ansatte er aktive i forumet da man får ekstrem god hjelp på spørsmål vedr. deres produkter. De andre deltagere på forumet er også veldig gode på tilbakemeldinger.

Synd at servicenivået skulle variere så veldig blant datterselskaper ja :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...