Malaki Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg har planer om å kjøpe meg en ny PC. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...C6-16CDF43B3BB5 Jeg bruker PC en mest til spill. Mine krav er høy ytelse, men ikke til en overdreven pris. Helst god til å overklokke også. Noe jeg burde forandre på i lista? All hjelp vil bli satt pris på. Endret 9. august 2007 av Malaki Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Her er det bare å si, løp og kjøp! Husk DVD brenner.... Lenke til kommentar
Malaki Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Har lagt inn en dvd brenner der også nå. Noen andre forslag? Noen komponenter jeg har valgt som ikke funker så godt til å overklokke med? (CPU, RAM, Skjermkort, Hovedkort) eller andre ting jeg trenger? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Tror det skal gå bra å overklokke, eneste jeg er usikker på er hvordan det er å gjøre det med det HK. Du kan jo spørre på hk forumet om det er bra, for jeg har ikke peiling om hvordan det er. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fortell meg, hvofor betale for mye? https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k gtx kortene er like, merke ingenting å si. Håper det er støvfilter på den 250mm vifta Lenke til kommentar
Kpg Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 eneste forskjell på gtx kort utenom xxx og ultra, er tinga i pakken som følger med og kjøleløsninger/farge på kortet. Lenke til kommentar
Malaki Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 eneste forskjell på gtx kort utenom xxx og ultra, er tinga i pakken som følger med og kjøleløsninger/farge på kortet. 9240407[/snapback] Hvilket merke fungerer best til overklokking når det gjelder Skjermkort? Noen Erfaringer? Lenke til kommentar
BrorBsd Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Når du først bygger et semi beist. Hvorfor ikke gå for raid 1 med 2 raptordisker? Det er 1500 vel anvendte kroner der. Lenke til kommentar
Kpg Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er akkurat det samme hvordan produsent du velger stort sett. XFX har vel best renome. Men ikke kjøp mer enn standard gtx utgave. gtx xxx overklokker du til selv og ultra fungerer ikke på stock innstillinger og må enkelte ganger klokkes ned. Det kjøper du bare ikke. Lenke til kommentar
Bza Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Skal du overklokke en Q6600 bør du vel helt klart kjøpe en skikkelig kjøleløsning. Lenke til kommentar
Malaki Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Noen forslag til et bra kjølsystem? Vannkjøling? evt. hvilke merker osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå