Gå til innhold

Hvor ofte drar du på fylla?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
17år og over gjennomsnittlig penis strl

9250058[/snapback]

Og hva i all verden har det med saken og gjøre? :) Jeg bare lurer.

Faktisk har jeg ikke festet veldig mye i sommer, siden jeg har jobbet hver ukedag, men det har jo blitt bortimot hver helg da. Men sjelden flere ganger i uken.

Lenke til kommentar

Regner med at med def'en "drar på fylla" så regnes det kun med de gangene man drikker og drar ut fra heimen eller "wherever u live"?

om det er ferie om man er i et annet land: 5 dager i uka

ferie og man er på hytta med familie: never

ferie - hjemme alene: annenhver dag

jobb: hver helg

Endret av villhoppe
Lenke til kommentar
Har vært ute å festet på byen nesten hver eneste Lørdag de siste 2 årene. Men jeg har også festet på Torsdagen og Fredagen i tillegg noen ganger. Så det blir litt over 1 gang i uken.

9252347[/snapback]

tipper man kan sette opp et rimelig interessant statistisk regnestykke over dette - ler

Lenke til kommentar

Og kom jeg nettopp hjem fra Bulgaria, det var vel minst 11 fylledager. Så tror jeg kan få et ganske så nøyaktig regnestykke ja :p

9252398[/snapback]

[/quote

lite definert spørsmål som stilles her.......

Om man drar ut på fylla - og ikke er tilbake før etter 2 dager......hvordan regnes det?

sånn som Amy med låta rehab - som hadde vært på 3 dagers narkotikarus.......

om man gjør det sjeldent og lenge - er det bedre enn kort og ofte?

hmmmm

Lenke til kommentar

Det finnes ikke noe normalt drikkemønster, svarene vil nødvendigvis variere fra "aldri" til "hver dag", med snittet liggende på varianter av helgefylla. Noen drikker mer om sommeren fordi de har ferie, og det er som forventet også. Siden denne tråden ikke inviterer til diskusjon rundt folks drikkevaner blir det strengt tatt bare en telletråd, og den blir derfor stengt.

Reaksjoner tas som vanlig på PM.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...