eARNIe Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen kamerater og jeg planlegger en tur i høstferien til varmere strøk. Vi vet ikke hvor vi skal dra, så lurer på om noen kunne kommet med tips over hvor det er ganske bra på høsten? Er en gjeng med ungdommer da så bra uteliv osv. står i hovedfokus da Vet at det beste ville vært og dratt på sommeren, men siden dette ikke gikk så prøver vi på høstferien Noen som har noen tips på hvor vi kan dra? Gjerne fortelle om egne erfaringer fra stedet.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 bora bora (have a nice trip) Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 tror ikke det er veldig aktuelt, hehe.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hellas, øy tur, mange spennende øyer eller bare Kreta? Dit valg Varmt er det også Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Takk, takk.. tenkt på hellas/krets. Noen som vet hvordan det er i kos på høsten? eller Hersenossis (?) ellno;p Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nope, men var små øyer ikke langt fra Tyrkia, Samos var flott Tok også båt til Tyrkia og så litt... Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hva med bora bora? sikkert evig digg, men jævlig dyrt da Lenke til kommentar
kalken Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 kom hjem fra zakynthos for snart 2 uker siden, vis du vil ha bra uteliv og deilig strand og fine restauranter er det absolutt til å anbefalle. festlivet der er utrolig bra, skulle gjerne dratt dit igjen Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 hva med bora bora? Bora Bora er et rolig og romantisk sted for par. Det er vel omtrent det siste stedet i Stillehavet jeg ville sendt noen som er ute etter uteliv. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Hva med Gran Canaria, Ayia Napa eller Kos? Bra uteliv... Men da er egentlig like greit å holde seg hjemme, møter jo nordmenn overalt på Kos og Gran Canaria Endret 11. august 2007 av MindB Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ja, eller bare Torrevieja :!: Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 hva med bora bora? Bora Bora er et rolig og romantisk sted for par. Det er vel omtrent det siste stedet i Stillehavet jeg ville sendt noen som er ute etter uteliv. 9256093[/snapback] chill øy da, men ibiza er vel ikke tragisk? Party så det synger Lenke til kommentar
MindB Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Men Ibiza er forholdsvis dyrt.. Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Har tenkt en del på kos og ayia napa, men er det noe særlig der i høstferien? Lenke til kommentar
pusikatti Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 jeg og en venninne har også tenkt oss til hellas i høstferien! tror det blir Ayia Napa på oss Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 høres bra ut skal dit vi og.. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har vært på magaluf og ayia napa. Jeg vil anbefale ayia napa uten tvil. Det er helt ekstremt partyliv der og samtidig veldig fin by som du kan gå ut og spise eller shoppe i. Prisene er tilnærmet lik Norge på det meste da, så hvis du vil ha noe billig tror jeg at jeg vil si sunny beach. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Anbefaler virkelig sydkysten av Spania! Vært i området rundt Alfaz Del Pi/Altea/Benidorm/Torrevieja de 8 siste årene, og må si at det er like fint å komme tilbake hvert eneste år! Men du bør kanskje være litt kjent der for å få med deg de koselige små stedene og slikt, men du finne nok fram etterhvert! Anbefales sterkt Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Anbefaler virkelig sydkysten av Spania! Vært i området rundt Alfaz Del Pi/Altea/Benidorm/Torrevieja de 8 siste årene, og må si at det er like fint å komme tilbake hvert eneste år! Kan være enig i det du sier, men er egentlig dette reisemål du vil anbefalt en gjeng ungdommer som er ute etter party? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ja eller så er vel dette det mest harrystedet utenom Svinesund du kan reise... Men "fordelen" er jo at du nesten slippe snakke komunisere på andre måten en norsk.... Ville ungå slike steder, fantastisk kjedelig og reise ned til steder hvor det bare er en hau av turister... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå