Gå til innhold

Sydentur i høstferien!

Anbefalte innlegg

Noen kamerater og jeg planlegger en tur i høstferien til varmere strøk.

Vi vet ikke hvor vi skal dra, så lurer på om noen kunne kommet med tips over hvor det er ganske bra på høsten? Er en gjeng med ungdommer da så bra uteliv osv. står i hovedfokus da :) Vet at det beste ville vært og dratt på sommeren, men siden dette ikke gikk så prøver vi på høstferien ;)

Noen som har noen tips på hvor vi kan dra?

Gjerne fortelle om egne erfaringer fra stedet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært på magaluf og ayia napa. Jeg vil anbefale ayia napa uten tvil. Det er helt ekstremt partyliv der og samtidig veldig fin by som du kan gå ut og spise eller shoppe i. Prisene er tilnærmet lik Norge på det meste da, så hvis du vil ha noe billig tror jeg at jeg vil si sunny beach.

Lenke til kommentar

Anbefaler virkelig sydkysten av Spania!

Vært i området rundt Alfaz Del Pi/Altea/Benidorm/Torrevieja de 8 siste årene, og må si at det er like fint å komme tilbake hvert eneste år! :)

Men du bør kanskje være litt kjent der for å få med deg de koselige små stedene og slikt, men du finne nok fram etterhvert!

Anbefales sterkt :thumbup:

Lenke til kommentar
Anbefaler virkelig sydkysten av Spania!

Vært i området rundt Alfaz Del Pi/Altea/Benidorm/Torrevieja de 8 siste årene, og må si at det er like fint å komme tilbake hvert eneste år! :)

Kan være enig i det du sier, men er egentlig dette reisemål du vil anbefalt en gjeng ungdommer som er ute etter party?

Lenke til kommentar

Ja eller så er vel dette det mest harrystedet utenom Svinesund du kan reise...

Men "fordelen" er jo at du nesten slippe snakke komunisere på andre måten en norsk....

Ville ungå slike steder, fantastisk kjedelig og reise ned til steder hvor det bare er en hau av turister...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...