Gå til innhold

Linux på Xbox

icer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

X-Box platene (DVD tror jeg) er vel brennt "feil vei". altså ytterst til innerst, og ikke innerst til ytterst som er vanlig. Er mulig å brenne dvd'er the x-box way. enten en mod, eller laste ned ny firmware bør vel kanskje være mulig. jeg tipper nå. tynn is som man sier.

Lenke til kommentar

Hei!

Det kan hende det er korrekt det du sier om brenning av Xbox spill, men det hjelper ikke med firmware oppdatering for å brenne de. De du må gjøre er å lese av xbox spillene ifra Xbox dvd rommen i xbox for så å overføre filene til en pc via ftp programm.. altså du leser xbox dvd'ene med xbox'en din, og kopierer filene over til en pc via ftp server, lager en xbox iso av den, og brenner den... jeg håper dette var oppklarende..

Lenke til kommentar
Takk... Det jeg er forbanna på Xboxene er den forbarka brenne cd sperra...  

Syns det var snakk om at det var noen cd'er som det ikke var sperre på?  

Er det noe i det eller er det bare prat? :roll:

Versjon 1.1 av Xbox kan lese vanlige brente cd-plater. Har du den gamle skal det gå ann å bruke cdrw plater :)

Lenke til kommentar

mohuhau: helt sikker på at alle V1.1 kan lese CD-R plater? Leste en plass at det er kun samsung sine DVD-spillere så tar cd-r, og det er ikke alle V1.1 så har samsung. De xboxen som har Thomson/Phillips DVD takler ihverfall ikke cd-r (og de skal finnes på både V1.0 og de første V1.1) Men en skal jo ikke tro på alt som står på nettet :p

Lenke til kommentar
mohuhau: helt sikker på at alle V1.1 kan lese CD-R plater? Leste en plass at det er kun samsung sine DVD-spillere så tar cd-r, og det er ikke alle V1.1 så har samsung. De xboxen som har Thomson/Phillips DVD takler ihverfall ikke cd-r (og de skal finnes på både V1.0 og de første V1.1) Men en skal jo ikke tro på alt som står på nettet :p

Er ikke helt sikker, men trodde ikke det var Thomson og philips DVD-spillere på 1.1. Kan være jeg tar feil. Alle med samsung DVD-spillere skal kunne lese cd-r vertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...