sanesociety Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) hei, er det noen her som vet hvor lagershuset til "sound1.no" er?? jeg har spurt men ingen svarer... [Emnetittel er endret av moderator.] Endret 9. august 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Butikken ligger i Harstad, så det er vel rimelig at lageret ligger der også. Jeg kan ikke tenke meg at sound1 har noe stort lager, ingen webshop med respekt for seg selv har det, med unntak av direkteimporterte varer. De har sikkert noen Roland Cube og Epiphone inne, og de tingene som alle musikkbutikker har, resten bestilles fra importøren når de får en bestilling på det. Hvorfor spør du? Geir P.S., Jeg tillater meg å endre emnetittelen, og fjerner innleggene som kommenterte den. Slikt er strengt tatt off topic. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 sound1 = Mario's musikk Mario's ligger i Harstad ja =) Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 har handlet det meste jeg har av musikkutstyr derfra! utrolig fin butikk og hyggelige folk der! Lenke til kommentar
sanesociety Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 nei men lageret i olso... det står på nettsiden at de har en Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Adresse: Strandgata 13/15A P.b. 163 9482 Harstad Telefon: (+47) 77 00 10 50 Fax: (+47) 77 00 10 55 E-mail: [email protected] Web: www.sound1.no / www.marios.no Åpningstider i butikken: Man - Fre: 09.00 - 16.30 Lørdag: 10.00 - 14.00 Søndag: Stengt Om de har lager i Oslo ser jeg ingenting om. MEN ser ikke bort fra de har det. Vet om en som kjøte hele utstyret sitt på marios. Han er over 50 og førstegangskjøper fra Oslo. Gulesider sier ingenting om lager i Oslo. Det er bare å ringe så får du vite alt du trenger. Endret 14. august 2007 av Hidephix Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jo, de har et lager i oslo, bare send en email til dem og spør om de har det produktet i oslo. De svarer etter 2-3 dager elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå