Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

3 års alderforskjell for mye?


Gjest Gjest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg gikk i tiende holdt jeg med ei i 8, no biggie.

9299131[/snapback]

om foreldrene hennes finner ut at man puler er man screw'd da (alltid den eldste som skal ha skylden :thumbdown:)

9299160[/snapback]

De fant det ut og hadde en prat med meg og ikke noe mer.

9299171[/snapback]

Flaks for deg, de kunne ha gått i sak mot deg.

Lenke til kommentar
offtopic: 5'TE KLASSE!11ONEONE (sry måtte bare)

 

ontopic: er ikke helt sikker på hva jeg mener, 3 års forskjell.

så ifølge denne posten så er det ok, at jeg som begynner i tiende kan rote med jenter som begynner i åttende?

9299124[/snapback]

5-7 (og 8-10) Er da vitterlig ikke tre års forskjell. 7-5 (10-8) = 2

 

Men merker at det begynner å bli lenge siden... Lurer på om hun fortsatt er intresert :hmm::p

Endret av micke090
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skal si min mening jeg og da. Jeg mener det er for mye. Ihvertfall hvis dere ikke har kommet opp i 20 års aldern.

 

Jeg synes det er ekkelt. Og ihvertfall hvis det er en over 16 og en under. Synes det bare blir feil, fordi en person er egentlig ikke klar for noe ordentlig forhold før h*n har ihvertfall blitt 16-17 år gammel.

Lenke til kommentar
så ifølge denne posten så er det ok, at jeg som begynner i tiende kan rote med jenter som begynner i åttende?

9299124[/snapback]

 

Neineinei. Hva har du lest? Den sier at du som går i tiående, kan rote med ei som går i femteklasse ONEONEONE

 

Crap aside: Ja. Det er strengt tatt hva den sier, men bryr du deg?

 

Jeg personlig kunne aldri ha tenkt meg å være sammen med noen som er yngre en meg. Why should I? Jeg vil ha en som er moden, vakker, utviklet, smart. En som har levd litt og vet hva livet handler om. Jeg vil ikke ha en underutviklet naiv drittunge med en kropp som en gutt :)

Lenke til kommentar
så ifølge denne posten så er det ok, at jeg som begynner i tiende kan rote med jenter som begynner i åttende?

9299124[/snapback]

 

Neineinei. Hva har du lest? Den sier at du som går i tiående, kan rote med ei som går i femteklasse ONEONEONE

 

Crap aside: Ja. Det er strengt tatt hva den sier, men bryr du deg?

 

Jeg personlig kunne aldri ha tenkt meg å være sammen med noen som er yngre en meg. Why should I? Jeg vil ha en som er moden, vakker, utviklet, smart. En som har levd litt og vet hva livet handler om. Jeg vil ikke ha en underutviklet naiv drittunge med en kropp som en gutt :)

9606020[/snapback]

nja.. mange 14-15 år gamle jenter som ser ut som om de er 17-19 :p

Lenke til kommentar
nja.. mange 14-15 år gamle jenter som ser ut som om de er 17-19 :p

9637691[/snapback]

 

...Nei?

9637788[/snapback]

 

Bare tar et eksempel her nå...

 

Jeg var hos en venninne av kameraten min... begge gikk i 1st videregående..

 

Søstra kommer inn på rommet, nydelig jente..

Trodde hun var 17-18 år, men så spurte jeg hvor gammel hun var, "neeei, hun er 14 år".. fikk helt sjokk!! Kameraten min ga seg ikke med det første før han fikk se bankkortet:P :p

 

Så det er jenter som ser og er mer modne for alderen enn det det ser ut som.... ;)

Lenke til kommentar

Har merket meg at jenter fra sørlandet ser utrulig mye eldere ut en jenter fra nord-norge.

 

Det hva JEG har opplved, vet ikke om dere men.

 

 

Jeg har en liten gylden regel som jeg følger : 3års regelen min gjelder bare når jenta er over 16 år.

 

Til hun er 16 år, så har jeg en 2års regel. (dvs. hvis du er 16, kan du være med en som er 14, etc.)

 

Men dette er mitt lille leveråd. er 16 selv, så jeg har egentlig ikke så mye "experience" men det kommer etterhvert, jeg lever etter dette bare fordi jeg synes det er "normalt" (men hva er vel normalt?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...