Gå til innhold

Xp eller Vista, nå og senere!

XP eller Vista  

39 stemmer

1. 1. XP eller Vista

• Jeg har XP, og vil ikke skifte til Vista
      9
    • Jeg har XP, men skal skifte til Vista nå
      3
    • Jeg har XP, og skal skifte til Vista når det kommer en ServicePack
      6
    • Jeg har XP, men skal ha Vista på min neste PC
      6
    • Jeg har Vista, er misfornøyd og skal skifte tilbake til XP
      0
    • Jeg har Vista, er misfornøyd, skal skifte til XP og så skifte tibake til Vista når det kommer en ServicePack
      1
    • Jeg har Vista, og er misfornøyd, men venter på Servicepack
      3
    • Jeg har Vista, og er fornøyd
      11

Anbefalte innlegg

* Jeg har XP, og vil ikke skifte til Vista

* Jeg har XP, og skal skifte til Vista når det kommer en ServicePack

* Jeg har Vista, er misfornøyd og skal skifte tilbake til XP

* Jeg har Vista, er misfornøyd, skal skifte til XP og så skifte tibake til Vista når det kommer en ServicePack

* Jeg har Vista, og er fornøyd

Her kan du diskutere hva du liker med Vista, er det bare søppel med masse sminke eller er det perfekt og mye bedre enn XP!

Reglene er de samme som forumet har!

[Poll kommer]

Hvis det allerede eksiterer en slik tråd, så slett denne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte Vista i ca. 2 måneder får jeg byttet tilbake til Xp. Den største grunnen til at jeg gikk over til Xp var dårlig ytelse i spill. Ellers hadde jeg minimalt med problemer med drivere og programvarestøtte.

Kommer nok til å bytte tilbake til Vista når ytelsen blir på høyde med Xp sin, eller om jeg skaffer meg et DX10 skjermkort.

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at med tiden så vil ytelsen i spill bli bedre i Vista en XP? Mener å ha hørt det..

Uansett, det jeg synes er bra er sidebaren, lett og oversiktlig over alt du måtte ønske, "beskytt datamaskin fra programmer" tingen er litt plagsom, men hva skulle du ha gjort når du fikk ett virus og den ikke spurte deg om den fikk lov til å kjøre og dermed gjort masse dumt. For min del så bruker jeg XP, pga at jeg er vandt til den. Kommer dog til å bytte når jeg føler for det da^^ Håper det blir snart for jeg liker Aero funksjonen i Vista :D

Lenke til kommentar
Uansett, det jeg synes er bra er sidebaren, lett og oversiktlig over alt du måtte ønske, "beskytt datamaskin fra programmer" tingen er litt plagsom, men hva skulle du ha gjort når du fikk ett virus og den ikke spurte deg om den fikk lov til å kjøre og dermed gjort masse dumt. For min del så bruker jeg XP, pga at jeg er vandt til den. Kommer dog til å bytte når jeg føler for det da^^ Håper det blir snart for jeg liker Aero funksjonen i Vista :D

9238842[/snapback]

Du vet at du kan slå av det?

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det så vil WindowsXP være støttet av Microsoft (med sikkerhetsoppdateringer osv) frem til 2014. Det er mulig jeg misforstod EOL-dokumentet på http://www.microsoft.com/windows/lifecycle/default.mspx men de slutter å distribuere XP i 2009 og har, slik jeg har fortstått det, en support-tid på fem år etter at det har gått ut av distribusjon.

Når det gjelder ytelsen på Vista så har jeg ingen tanker eller formeninger om den da jeg kun har brukt Vista en kort tid på en tablett-pc. Jeg var ikke spesielt imponert, men har som sagt lite grunnlag for å uttale meg.

Håper det hjelper.

-Terje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...