Deadringer Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Jeg har nå fått min ny laptop, men får ikke logget på msn. Jeg aner ikke hvorfor, det går fint med mine andre pcer, men det går ikke hos en kamerat. Mistenker at det er fordi jeg har en gmail, og at jeg ikke har registrert den som en passportkonto med denne pcen. Må det til, og isåfall hvordan gjør jeg det uten å måtte lage en ny konto? edit: Fikk alt til å fungere nå. Måtte logge inn med et gammelt passord jeg ikke har brukt på år og dag. Endret 9. august 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du kan prøve og registrere adressen din her. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Takk for forslaget, men da får jeg opp denne: The e-mail address is already in use. To continue, do one of the following: * You may have already signed up with this e-mail address. If you have a hotmail.com or msn.com address, you're already signed up. Sign in now. * If you haven't signed up, make sure you typed the address correctly. * Someone else may have signed up with your e-mail address. To find out, go here. Endret 9. august 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå