Scortech Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Heisann Etter mye om og men og rot med lyd og drivere i det siste så døde mitt X-Fi Xtreme Music lydkort inatt. Den sovnet stille inn men jeg prøvde å vekke den med å prøve førstehjelp ved hjelp av skifting av pci slot men til ingen nytte så alt håp er vist ute.. rust in pieces you piece of *piip* Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 lenge siden du kjøpte det? er vel granti på det? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Ja er nok garanti på den.. Jeg kjøpte den 09/11.2006 Disse kortene blir jo mindre og mindre å se i butikker/nettbutikker så jeg lurer på hva slags erstatning de vil komme med? For et par netter siden så holdte jeg søren meg på og miste hørselen.. Jeg hørte på musikk med hodetelefoner og tenke jeg skulle spille litt og når jeg satt kortet opp i game mode så kom det en jævla høyfrekvent lyd i høretelefonen og jeg kvapp som faen... Endret 9. august 2007 av Scortech Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ja er nok garanti på den..Jeg kjøpte den 09/11.2006 Disse kortene blir jo mindre og mindre å se i butikker/nettbutikker så jeg lurer på hva slags erstatning de vil komme med? 9238879[/snapback] kosta detter kortet i sin tid da? skal kjøpe dette x-fi fata1ty kortet jeg til 1100 kr.. et lite spørsmål? hører man forskjel på stock intergrert lydkort å et x-fi kort? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 On1Musha onboard lydkort har ingen trykk i seg i forhold til eksterne lydkort.. Jeg har selv prøvd det og merket det med engang.. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 On1Musha onboard lydkort har ingen trykk i seg i forhold til eksterne lydkort.. Jeg har selv prøvd det og merket det med engang.. 9238904[/snapback] aaa ok da gleder jeg meg.. har også bestilt dere logitech z-5500 vis jeg ikke tar feil kan ikke vente.. bare netshop får inn lydkortet snart så en ting.. en bekjent av meg som er "lydtekniker" (han sier så, er litt skeptisk på det) sier at creative er absålutt det beste av alt, som har med lyd å gjøre.. er dette sant? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Det kan ikke jeg uttale meg om egentlig.. Men at creative har et nokså stor kake stykke når det gjelder lydkort er ingen tvil..hehe Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 @ For et par netter siden så holdte jeg søren meg på og miste hørselen.. Jeg hørte på musikk med hodetelefoner og tenke jeg skulle spille litt og når jeg satt kortet opp i game mode så kom det en jævla høyfrekvent lyd i høretelefonen og jeg kvapp som faen... ¨åå-- lurer på hva som gikk galt.. du har vel ikke overklokka pci spora vel? på hovedkortet mitt kan jeg overklokke pci slottene vis jeg vil.. er ikke sikkert på hvorfor folk skal gjøre det med? kansje maskina di er varm? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Det var vel tegn på at kortet var døds syk..hehe vet ikke helt jeg.men nå er kortet dødt.. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 det er så synd når pc deler bare sånn uten videre ryker selv opplev det håper du får nytt eller har råd til nytt Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 åssen anlegg har du da? sikker på at det ikke er anlegge elle headsette som er fucka? husker jeg satt å spilte en gang.. plutselig ble lyden borte.. kast etter på Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Er ikke nybegynner når det gjelder data.. Jeg har testet alt som kan testes.. Jeg bruker nå det interne lydkortet på hovedkort..og høyttalerne fungerer helt fint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå