Hansiii Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 joda men du har jo ikke noe og se etter om det er nytt, da må man jo se på datoen å¨boxen i butikken før kjøp, det blir stress, hvorfor ikke bare si: hellois gutter og jenter den svarte boxen har alt, kjøp... 9261252[/snapback] På siden av esken er det et klistremerke hvor det står hvilket hovedkort konsollen har, Zephyr = 90nm med HDMI og den ekstra kjølingen, Falcon = 65nm. Og på esken til konsollene med HDMI står det også nevnt i teksten på utsiden av esken. Og siden de fleste butikker stiller ut eskene i butikken er det null problem å sjekke både hovedkort type (og serienummer og produksjonsdato hvis man ønsker det). Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ser ut som Premium med HDMI kommer til Norge også http://gamer.no/nyhet/xbox_360/hdmi-utgang..._premium_/42053 Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hm, begynner å se ut som om HDMI kommer til å bli enda en greie som skiller Core fra Premium. Jeg som vil ha Core med HDMI. Jaja, får prøve å ta dekselet fra min Core, over på en eventuell Premium med HDMI. Det begynner nesten å virke som om MS ikke vil fase ut Premium så fort allikevel? Er det virkelig lurt å tilby tre forskjellige pakker av samme konsoll? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 De dreit seg ut med Elite'n. De hadde tjent mye bedre påå legge til 65nm chip, roligere DVD-drev og HDMI på alle nyproduserte Core og Premium's. Men det gjorde de ikke før etter de hadde lansert Elite, og dermed forvirrer de veldig mange kunder. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 De dreit seg ut med Elite'n.De hadde tjent mye bedre påå legge til 65nm chip, roligere DVD-drev og HDMI på alle nyproduserte Core og Premium's. Men det gjorde de ikke før etter de hadde lansert Elite, og dermed forvirrer de veldig mange kunder. 9263855[/snapback] Helt enig! Hva er vits med 120gb harddisk, når man kan kjøpe den løst. Eneste som er nytt med Eliten da er vell den svarte lakken =/ Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det begynner nesten å virke som om MS ikke vil fase ut Premium så fort allikevel? Er det virkelig lurt å tilby tre forskjellige pakker av samme konsoll? 9263812[/snapback] Mener du Core? Premium skal jo naturligvis ikke fases ut, det er jo den modellen som er designet for å selge mest. Men det har vært en del rykter rundt utfasing av Core. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Kansje ikke MS som bevist faser ut Core, men selve butikkene. Siba, elkjøp, Eb games, lefdal kjøper den ikke inn fordi premium selger best. Å dem ser ikke poeng i og kjøpe Core da xbox live er blitt en ganske stor del av konsollen. Så det er vi brukere som bestemmer denne biten faktisk. Så klart kommer Core til og fase seg ut en eller annen gang i fremtiden. Å premium vil få den sin pris. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg tror faktisk kanskje at det er Premium som skal ut (hvis noen skal ut i det hele tatt) Elite tar over for Premium? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg tror faktisk kanskje at det er Premium som skal ut (hvis noen skal ut i det hele tatt)Elite tar over for Premium? 9265622[/snapback] Jeg tviler på det når de begynner å produsere premium med HDMI Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det begynner nesten å virke som om MS ikke vil fase ut Premium så fort allikevel? Er det virkelig lurt å tilby tre forskjellige pakker av samme konsoll? 9263812[/snapback] Mener du Core? Premium skal jo naturligvis ikke fases ut, det er jo den modellen som er designet for å selge mest. Men det har vært en del rykter rundt utfasing av Core. 9264042[/snapback] Nope, mener Premium. Det har lenge vært sterke rykter om at Elite skulle ta over for Premium og være et "like dyrt" alternativ til PS3, mens Core skulle bli den billige inngangsbilleten til HD-spilling. Men nå virker det som om alle tre skal eksistere side om side. Da hver fyller sine egne roller: Core er billig men mangler utstyr og HDMI, Premium har utstyret og HDMI til en litt høyere pris, mens Elite har alt + en større harddisk til en mye høyere pris, som gjør den til det mest "eksklusive" alternativet. Om noen faktisk blir faset ut, tror jeg det blir Elite, fordi den tilbyr lite for pengene i forhold til Premium, og selger ikke helt supert. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Folk er idioter. Den gamle versjonen uten HDMI selger bedre enn den nye på tross av lik pris: Fra toppselgerlisten til Amazon: Endret 13. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Haha. Fint av Amazon å opplyse om det så godt iallefall. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har vel kanskje noe med at HDMI konsollene såvidt har kommet innenfor døra, og at de allerede er rett under premium er ganske godt tegn! Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 I amazon lista: Legg merke til hvor mye mer fornøyd kundene som kjøper HDMI utgaven er i forhold til den gamle.. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 I amazon lista: Legg merke til hvor mye mer fornøyd kundene som kjøper HDMI utgaven er i forhold til den gamle.. 9269717[/snapback] nei, så rart? venter til xboxen min ryker og jeg kan kjøpe meg elite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå