Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå frem`?

Anbefalte innlegg

Sitter nå her å tenker på hvordan jeg skal gå frem å snakke med en jente jeg har hatt et ganske stort problem med. Vi har nemlig ignorert hverandre, og har ikke hatt noen kontakt på 2-3mnd. Gidder ikke gå innpå detaljer hvordan/åssen dette skjedde, men poenget mitt er det at: Vi har nå til syvende og sist blitt enige om at vi skal snakke sammen(i morgen). Hun har alltid vært en veldig god venn av meg, og vi har også hatt bra kontakt så lenge det varte. Lurer nå på hvordan jeg skal åpne samtalen/gå frem når jeg møter henne, er redd for at det bare skal bli helt tyst stemning med tanke på at jeg ikke har snakket med henne på lenge.

Noen gode råd å gi meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, hvordan går det? (og smil), noe sånt kan du jo starte med eller bare gjør det som føles naturlig, dårlig tips i know.

9238329[/snapback]

Tror nok hvis jeg ikke finner på no så tar jeg vel det som bare føles naturlig ut.

Takk for tipsene btw :]

Lenke til kommentar

Etter egen erfaring så er å forberede seg til en samtale noe av det dummeste du kan gjøre. Snakk om det du føler er passende, vær deg selv og kanskje prøv å le litt av den situasjonen som gjorde at dere ikke har hatt noe kontakt? (Kommer selvfølgelig ann på hva, ikke nevn det vist det var noe veldig kritisk).

Klarer du å slappe av, så tror jeg flyten kommer av seg selv =)

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Etter egen erfaring så er å forberede seg til en samtale noe av det dummeste du kan gjøre.  Snakk om det du føler er passende, vær deg selv og kanskje prøv å le litt av den situasjonen som gjorde at dere ikke har hatt noe kontakt? (Kommer selvfølgelig ann på hva, ikke nevn det vist det var noe veldig kritisk).

Klarer du å slappe av, så tror jeg flyten kommer av seg selv =)

Lykke til  :thumbup:

9238959[/snapback]

I'll take that in mind

Takker for posten! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...