Erlend0_o Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har fått tak i 27 stjerner, men kommer ikke inn døra til 1. bowser. Har kun yoshi, og synes det er irriterene at jeg ikke kommer videre. Når jeg går bort til døra til bowser (den med stjerna på) står det "Mario, over here...Help" Skal jeg skaffe mario da eller? Ikke røp for mye, bare si hva jeg skal gjøre for å komme inn der, og ikke mer om hvor jeg finner flere enn mario. Liker å spille spill som jeg selv har runnet Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du må ha Mario ja. Etter 8 stjerner mener jeg å huske at du får et hint om hvor han er. Lenge siden jeg spilte dette men. Kan gi deg et hint, sjekk i nærheten av "lekerommet". Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Du må ha Mario ja. Etter 8 stjerner mener jeg å huske at du får et hint om hvor han er. Lenge siden jeg spilte dette men. Kan gi deg et hint, sjekk i nærheten av "lekerommet". 9239852[/snapback] Takk fikk det til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå