Propofol Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Jeg heter Jørgen, Jørgen det er meg Jørgen har herved en neat ting for deg #LINK FJERNET AV MODERATOR# (basert på Google) sei lei skrei .. og Jørgen har ingen fremtid som dikter. Endret 9. august 2007 av cun Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 fiffig Mener jeg så noe om dette på break.com Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Synes den er grei den, lovlig er den også. Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ikke noe nytt det der... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Snedig (Årets førstepost btw) Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Dette er da vel ikke akkurat lovlig. Det er jo ikke noe forskjell på å bruke torrent f.eks. en dette, du laster jo fortsatt ned musikk gratis, uten lov fra eieren. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Dette er da vel ikke akkurat lovlig.Det er jo ikke noe forskjell på å bruke torrent f.eks. en dette, du laster jo fortsatt ned musikk gratis, uten lov fra eieren. 9242870[/snapback] Tror det er de som legger musikken ut som bryter regler. Ditt valg om du vil laste det ned eller ikke, eller bare høre på det. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Tror det er de som legger musikken ut som bryter regler. Ditt valg om du vil laste det ned eller ikke, eller bare høre på det. 9242883[/snapback] Jaja, men det er vell noen regler om å linke til sider som dette på forumet da. Det var vell heller det jeg tenkte på. Endret 9. august 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Og etter man har skrevet inn artisten og trykket på ok, skal det liksom skje noe eller? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Tror det er de som legger musikken ut som bryter regler. Ditt valg om du vil laste det ned eller ikke, eller bare høre på det. 9242883[/snapback] Jaja, men det er vell noen regler om å linke til sider som dette på forumet da. Det var vell heller det jeg tenkte på. 9242923[/snapback] Nope, jeg linker til en søkemotor. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Å linke til materiale som er beskyttet under copyright for fri nedlasting er hjelp til piratkopiering og tillates ikke på forumet. Linken er fjernet og tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg