Gå til innhold

"Invalid session please resubmit the form"

Anbefalte innlegg

"Invalid session please resubmit the form"

Denne feilmeldingen får jeg når jeg poster, sender PM eller endrer på min konto i php forumet.

her er 3 punkter som kan forklare dette som jeg fant ved litt søking. Kan det være noen av disse, og hvis det er det, hvordan kan jeg fikse det?

1. "It is very likely these users are using proxies or are using AOL so their ip is changing during the session, this causes issues as the sessions is tied to the ip for security reasons, the recent security fix in phpBB 2.0.22 makes this bond between sessions and ip even more important."

2. "Are you using google web accelerator by any chance? (if so then uninstall it)"

3. "Something user side such as using a proxy or AOL, possibly firewalls or weird cookie settings or leaving the reply screen open to long before actually clicking submit which then results in this message."

Nr. 2 er utelukket. 1 og 3 er fult mulig. Denne siden er nylig blitt oppdatert. Den gamle hadde ikke denne sikkerhets sjekken.

"the reason for it is that it's a security check that's been added to the newest version of the forum"

Har dere andre grunner enn de tre jeg har listet opp? Eller vet dere hvordan jeg fikser det? Hvis det er en av disse pungtene.

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er masse sider som omhandler dette.

Se spesielt på denne tråden:

http://www.phpbb.com/community/viewtopic.p...2694392#2694392

Her kommer det også opp en fiks som fikser problemet. (Post 4 på den siden)

Det kan sikkert være nyttig å lese hele tråden.

9299284[/snapback]

Men den coden som står der kobler ut en sikkerhets sjekk? Eller noe sånt. Ingen annen vei? Det er bare jeg på hele forumet som har dette problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...