Gå til innhold

World of Warcraft lvl 70 og 80? wtf?


Anbefalte innlegg

Okok, jeg spiller mage og her er min historie om wow:

 

Level 60...

Jeg raidet masse, fikk 4 biter av tier 2 og decent epics, med noen blues her og der. Da de introduserte tier 3, ble jeg lei av raiding og gikk over til fulltime pvping. NULL SKILL! Jeg drepte alt pga. de høye crittene jeg kunne skyte ut med POMpyro speccen min. Helt latterlig. Da TBC kom var jeg overveldet, og jeg bestemte meg for å fortsette pvp siden av spillet, siden det var mye... vanskeligere... Introduksjonen av arena har åpnet et nytt vindu for meg. Spiller sammen med en Elemental Shaman i 2v2 som frostmage, og vi tar de fleste teams pga. av kontrollen vi har. Alle har mye mere hp, og generelt sett... PvP er blitt SKILL!

 

TUSEN TAKK FOR TBC BLIZZ! PvP er blitt oppgradert... om ikke kurert, så i det minste justert :p Men dette er et skritt i riktig retning, kan jeg love dere :p Håper WotLK blir like bra, jeg skal fortsette å spille alle vennene jeg har i guilden og på serveren slutter :p Har blitt så glad i dem alle sammen xD <3 (it's ok to be gay)

Endret av bondenjostein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tro meg kjære forumbrukere, tro meg.

Dere som whiner over ny lvl cap og nytt continent og sier: "Nei dette gidder ikke jeg å være med på, jeg slutter..".

 

Det skjer ikke, det vet dere like godt som meg :)

 

Dere kommer fortsatt til å sitte å nerde når expansion packen kommer ut.

9292304[/snapback]

 

Brenn din nørdhater... Gå å ta deg en joggetur eller noe, skal si ifra når du ser soss nok ut... -.-

Lenke til kommentar

En av de største fordelene jeg kan se med å få arena 20vs20, er at klasse får mindre å si enn skill. Slik det er i dag, men max 5vs5, er det ikke til å unngå at enkelte klasser blir foretrukket framfor andre.

Nå er jeg priest, så sliter ikke så mye med det, men det må være utrolig kjiipt for folk som har levlet hunteren sin helt til 70 bare for å finne ut at man ikke er ønsket av noen gode arena teams.

9297230[/snapback]

 

Man ville trenge en "twist" for at dette skulle funke. Jeg har en ide til det da...

 

Grunnprinsippet er det samme, eliminer motstanderene totalt. Men la oss for eksempel si at det er et større areal på størrelse med WSG for eksempel, og man da skulle bruke den nye "siege" delen til å beleire motstanderenes borg. Med mange muligheter og taktikker om hvordan dette kunne gjennomføres, og der hver klasse hadde en viktig rolle... Dette trenger selvfølgelig VELDIG mye gjennomtenking og er bare en grov skisse av ideen min. Men dere skjønner tegninga :p En normal 20vs20 fight ville ikke vært annet enn ROT! Se for deg hvor fort du dør når 12-14 dps fokuserer på deg... Nope, not gonna happen :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men dere skjønner tegninga :p En normal 20vs20 fight ville ikke vært annet enn ROT! Se for deg hvor fort du dør når 12-14 dps fokuserer på deg... Nope, not gonna happen :p

9319239[/snapback]

 

Høhø, trekker frem minner fra den tiden jeg spillte Anarchy Online. Tower PVP der ble som regel to svære masser (en side med Omni, en med Clan), en caller på hver side som callet targets.

 

Alle hadde assist macroer på callern og trykket på denne og fyrte av specials etc når et navn dukket opp i chatbaren.

 

Melee var ganske håpløst i slike situasjoner. Kunne fyre av litt skjold og HP boost og slikt å håpe på at du overlevde til å komme innpå å få fyrt av litt selv før man døde :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...