Gå til innhold

World of Warcraft lvl 70 og 80? wtf?


Anbefalte innlegg

Jeg stokoste meg på lvl 60. Det var gøy og raide nye instancer, og skaffe seg bedre og bedre utstyr. Men en gang jeg fikk vite at man kunne bli level 70 i den neste utvidelsen, mistet jeg all lyst til å spille. Hva er vitsen med å fortsette å raide på level 60, når alle mine items blir ubrukelige så fort utvidelsen havner i butikken? Jeg sluttet dermed med WoW, og hadde en 3 måneders pause før TBC.

 

Jeg kjøpte TBC, levlet til 70, og synes det var gøy. Nå har jeg raided med guilden min siden februar, og vi står for øyeblikket fast på Lady Vashj. Progress er gøy, fordi karakteren min utvikler seg hele tiden og blir bedre.

 

Når jeg hørte at Blizzard høyner level-cappen enda en gang om kun noen få måneder, mistet jeg helt lysten igjen. Hva er vitsen med å løpe rundt i SSC og The Eye, når alt dette arbeidet er forgjeves når WotLK kommer?

 

WoW-accounten min er atter fryst. Blizzard tar fra meg all lyst til å spille hver gang de øker lvl-cappen. Utvidelser er en god idè, vi trenger nye områder/utstyr/instancer hele tiden, men hvorfor i svarte svingende må de sette opp lvl-cappen hele tiden? Det ødelegger hele spillet for min del.

9250950[/snapback]

 

Sorry å si det, men du har valgt feil spill gutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg stokoste meg på lvl 60. Det var gøy og raide nye instancer, og skaffe seg bedre og bedre utstyr. Men en gang jeg fikk vite at man kunne bli level 70 i den neste utvidelsen, mistet jeg all lyst til å spille. Hva er vitsen med å fortsette å raide på level 60, når alle mine items blir ubrukelige så fort utvidelsen havner i butikken? Jeg sluttet dermed med WoW, og hadde en 3 måneders pause før TBC.

 

Jeg kjøpte TBC, levlet til 70, og synes det var gøy. Nå har jeg raided med guilden min siden februar, og vi står for øyeblikket fast på Lady Vashj. Progress er gøy, fordi karakteren min utvikler seg hele tiden og blir bedre.

 

Når jeg hørte at Blizzard høyner level-cappen enda en gang om kun noen få måneder, mistet jeg helt lysten igjen. Hva er vitsen med å løpe rundt i SSC og The Eye, når alt dette arbeidet er forgjeves når WotLK kommer?

 

WoW-accounten min er atter fryst. Blizzard tar fra meg all lyst til å spille hver gang de øker lvl-cappen. Utvidelser er en god idè, vi trenger nye områder/utstyr/instancer hele tiden, men hvorfor i svarte svingende må de sette opp lvl-cappen hele tiden? Det ødelegger hele spillet for min del.

9250950[/snapback]

 

Hvis items er alt som står i hode på deg, hadde iallefall ikke jeg giddet hatt deg i guildet mitt. Folk jeg skal raide med, skal ha i hode at det er bossen som skal ned.

 

Drepe bosser > E-peen epix.

Lenke til kommentar
Jeg stokoste meg på lvl 60. Det var gøy og raide nye instancer, og skaffe seg bedre og bedre utstyr. Men en gang jeg fikk vite at man kunne bli level 70 i den neste utvidelsen, mistet jeg all lyst til å spille. Hva er vitsen med å fortsette å raide på level 60, når alle mine items blir ubrukelige så fort utvidelsen havner i butikken? Jeg sluttet dermed med WoW, og hadde en 3 måneders pause før TBC.

 

Jeg kjøpte TBC, levlet til 70, og synes det var gøy. Nå har jeg raided med guilden min siden februar, og vi står for øyeblikket fast på Lady Vashj. Progress er gøy, fordi karakteren min utvikler seg hele tiden og blir bedre.

 

Når jeg hørte at Blizzard høyner level-cappen enda en gang om kun noen få måneder, mistet jeg helt lysten igjen. Hva er vitsen med å løpe rundt i SSC og The Eye, når alt dette arbeidet er forgjeves når WotLK kommer?

 

WoW-accounten min er atter fryst. Blizzard tar fra meg all lyst til å spille hver gang de øker lvl-cappen. Utvidelser er en god idè, vi trenger nye områder/utstyr/instancer hele tiden, men hvorfor i svarte svingende må de sette opp lvl-cappen hele tiden? Det ødelegger hele spillet for min del.

9250950[/snapback]

 

Hvis items er alt som står i hode på deg, hadde iallefall ikke jeg giddet hatt deg i guildet mitt. Folk jeg skal raide med, skal ha i hode at det er bossen som skal ned.

 

Drepe bosser > E-peen epix.

9260344[/snapback]

Jeg raider ivertfall ikke for loot (Er så klart gøy å få loot og bli bedre etc) men fordi raiding generelt er gøy hvis man har en bra guild.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å løpe rundt i SSC og The Eye, når alt dette arbeidet er forgjeves når WotLK kommer?

 

Poenget er å ha det gøy mens man driver på.

 

Alt arbeidet ville uansett vært "forgjeves", siden det både finnes og ville kommet lvl 70 instances med bedre loot. Ved å gi ut expansions får du utviklet charactern, både i lvl og i utstyr. Hvilken farge det er på utstyret har da vel ikke noe å si...? Oppgradering av stats er det uansett.

 

Som sagt så skal det jo være gøy å spille. Det virker som om mange har som krav å måtte oppnå det aller beste utstyret, og så kunne gå rundt med det til evig tid for i det hele tatt å kunne ha det gøy... skjønner ikke helt vitsen da gitt :roll:

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar

Jeg er positiv til exp packer som høyner level capen og leverer innhold.

Men der er viktig at det er tilstrekkelig med luft mellom hver exp pack.

Å høyne level capen er som å trykke på en stor 'Reset all Progress' knapp.

For ofte, og folk ser ikke vitsen med å arbeide seg gjennom instancer og samle opp gear. For skjeldent, og folk går lei spillet.

 

En exp pack hver 18mnd eller noe burde være tilstrekkelig. Med content patcher i mellom som jevnt leverer nytt end game innhold.

Lenke til kommentar

Jeg er enig. Progress er det som er viktigst. Det er lite som slår følelsen av et nytt first kill. Jeg er kanskje litt vell "completionist" i mangel av et norsk ord i farta. Jeg vill helst gjøre ferdig alt før det kommer noe nytt. Når en ny utvidelse blir annonsert blir jeg litt satt ut av at alt jeg nå gjør er forgjeves.

 

Guilden min kommer neppe til og gjøre ferdig hele PvE-delen før WotLK treffer butikkene. Noe jeg synes er utrolig surt. I vanilla hadde vi 5-6 bosser nede i Naxx, og jeg synes det var noe skikkelig dritt at TBC kom og ødela Naxx for meg. Jeg dro aldri tilbake dit, og nå er det bare de nye stedene som gjelder.

Lenke til kommentar
Jeg stokoste meg på lvl 60. Det var gøy og raide nye instancer, og skaffe seg bedre og bedre utstyr. Men en gang jeg fikk vite at man kunne bli level 70 i den neste utvidelsen, mistet jeg all lyst til å spille. Hva er vitsen med å fortsette å raide på level 60, når alle mine items blir ubrukelige så fort utvidelsen havner i butikken? Jeg sluttet dermed med WoW, og hadde en 3 måneders pause før TBC.

 

Jeg kjøpte TBC, levlet til 70, og synes det var gøy. Nå har jeg raided med guilden min siden februar, og vi står for øyeblikket fast på Lady Vashj. Progress er gøy, fordi karakteren min utvikler seg hele tiden og blir bedre.

 

Når jeg hørte at Blizzard høyner level-cappen enda en gang om kun noen få måneder, mistet jeg helt lysten igjen. Hva er vitsen med å løpe rundt i SSC og The Eye, når alt dette arbeidet er forgjeves når WotLK kommer?

 

WoW-accounten min er atter fryst. Blizzard tar fra meg all lyst til å spille hver gang de øker lvl-cappen. Utvidelser er en god idè, vi trenger nye områder/utstyr/instancer hele tiden, men hvorfor i svarte svingende må de sette opp lvl-cappen hele tiden? Det ødelegger hele spillet for min del.

9250950[/snapback]

 

Hva hadde du tenkt å gjøre når du hadde alt av det beste gearet fra TBC da? Gå rundt i Orgrimmar og vise hva du har oppnådd? Blir helt feil.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"I play for teh epixx"
Lenke til kommentar
Jeg er enig. Progress er det som er viktigst. Det er lite som slår følelsen av et nytt first kill. Jeg er kanskje litt vell "completionist" i mangel av et norsk ord i farta. Jeg vill helst gjøre ferdig alt før det kommer noe nytt. Når en ny utvidelse blir annonsert blir jeg litt satt ut av at alt jeg nå gjør er forgjeves.

 

Guilden min kommer neppe til og gjøre ferdig hele PvE-delen før WotLK treffer butikkene. Noe jeg synes er utrolig surt. I vanilla hadde vi 5-6 bosser nede i Naxx, og jeg synes det var noe skikkelig dritt at TBC kom og ødela Naxx for meg. Jeg dro aldri tilbake dit, og nå er det bare de nye stedene som gjelder.

9261094[/snapback]

 

Skjønner hva du mener, for all del, men så var det jo de færreste som faktisk var på Naxx nivå også. Ved å gi ut expansion får jo alle nytt innhold, ikke bare de mest hardcore. Du har jo uansett fått sett det meste av det gamle innholdet, i motsetning til millioner av casuals som ikke har opplevd en brøkdel av det.

 

Nå skal Blizzard også flytte Naxx til Northrend har de pratet om, og tune den for 25 mann. Dermed får flere muligheten til å se akkurat den instancen også :cool:

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar

Gleder meg til denne pakken også. Har aldri raida i wow, begynte med wow i fjor sommer og dinga 60 rundt juletider. Etter det tok jeg en pause til TBC kom og lvla så til 70. Så tok jeg pause, starta ny char og lvler den. Begynt smått med pvp nå. Har ikke tid til raiding.

 

Det blizzard bør tenke litt på er noe revolusjonerende, de kan ikke bare øke lvlcap, slenge inn nye items og nye raid hele tiden. De må finne på noe nytt, kjøpe egne hus, ha vogner på hestene, mulighet til å campe(sette opp telt) eller noe annet faenskap.

 

Kult med siegemode i pvp da, det ser jeg frem til.

Lenke til kommentar

Nå kommer jo ikke WotLK om noen mnd som enkelte sier. Det er vell et år til den kommer. Var selv veldig nervøs for lvl 80, men det var før jeg leste om death knight. Levle fra 70 til 80 skal ikke være noe problem, men tanken på å levle fra 1 til 80 er skremmende.

Spiller selv en holy priest, og har lyst på en alt som jeg kan farme mats og penger med (det går ikke akkurat super-raskt som holy). Med en death knight som kanskje starter som lvl 70 etter du har unlocket den, eliminerer jo dette grinde-problemet (i allefall bedrer det).

 

De som sier at lvl 60 var best tror jeg bare er nostalgiske. Ja, det var morro å se Ragnaros dø første gang, men tror dere at dere fremdeles hadde giddet og raidet han i dag? En annen ting er at før var de fleste raid 40-man. Da kunne man slappe av litt (og kanskje være utrolig dårlig til å spille), men med de nye 25-man raidene må hver enkelt spiller prestere bedre.

 

Edit: Og det er jo legendary-våpen i BC.

Endret av Darth Kjell
Lenke til kommentar

Personlig tror jeg Blizzard lærte litt av hele naxx/BC-greia. Neste gang kommer de nok ikke til å gi ut en så hardcore instance like før ny xp-pack.

Og alt gear du har samlet opp er jo ikke helt forgjeves. Folk med full T2/T3 hadde som regel en mye lettere vei til lvl 70, enn de som var i full valor og devout.

 

Liker også at Blizzard snakker om å flytte hele Naxx. Jeg har aldri gjort Naxx, men folk sier at det var et fantastisk bra instance.

 

Har nevnt dette mange ganger, men jeg håper (og tror) at Blizzard gjør om på lvl 1-60 slik at det ikke tar så lang tid. Bedre rested xp og mer xp fra quests. Jeg tror også at de blir nødt til å gjøre om mer på mange proffesions. Tanken på å gjøre BS eller engineering fra 1 til 450 er ikke lystig.

Lenke til kommentar

Vell dere som whiner over nye lvlcaps... Wake up and smell the sunshine: Dere spiller et MMORPG!

 

Det blir det samme som å whine over at det er lite bilkjøring i Doom. Nytt content hele tiden er selve definisjonen på disse typene spill, sp om dere ikke liker det så stfu og finn dere et annet spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...