Yoda211 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Lagde denne tråden for å finnne ut litt om overklokking og 3dmark06 scora for brukare med dette kortet. har klokka det til 668mhz kjerne og så i catalyst står det 792 på minne. dette var det catalyst ambefalte etter at eg kjørte den klokketesten Temperatur: Idle: 47-48grade max load over tid: 88-90 grader. (har standar kjøling, men har festa på ei lita chipsettvifte på baksida av gpuen. Grunnen til at kortet aldri overgår 90 grader er at når det når 88grader skrur vifta seg opp og kjøler det ned til 84-86grader og sånn fortsett det. Ellers har eg uklokka oppsett med 2gb ram cl4 og 4600+. skal klokke resten av systemet så snart eg har fått ny goop på cpuen. har vista ultimate 3dmark06 med berre overklokka skjermkort : 5805. hadde vert kjekt å vete korleis tempen og overklokken låg hos andre med tilsvarande kort ellers lure eg på om det er vert å tyne skjermkorte meir, tåle det å klokkast meir?(har ikkje testa høgre) Setter pris på tilbakemeldingar og takk på forhond ;P Lenke til kommentar
Yoda211 Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Vist eg klokker kortet høgere kjem det feilmelding litt uti 3dmark06, sjølv om eg merka at det kom vesentlig fleire fps, og tempen var ikkje noke spessielt høg heller. noken forslag til korleis eg kan løyse dette problemet? kanskje ein voltmod vil hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå