jennnereer Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har nå funnet meg en billig og grei Golf 2 som jeg får billig fra en kamerat. Motoren er overhalt etter at den gikk på kun 3 silyndere en stund, den har bare gått 3000km etter det. Ting som er gjort i det siste: skiftet toppdekselpakning, pinnbolter, radiator, radiatorvifte, ledningssett til radiator, batteri, oljfefilter, olje, mellomflens, full kompresjonstest av motor ok, skifta vannpumpa, registerreim for 1000 km siden, plugger, pluggledninger, coil, coilledning, luftfilter, bremsekraftforsterker, nye bremseklosser, nye caliptere, senket, sotet ruter, racing front, alarm, sentrallås, greenfilter. Eneste som er galt med den er en tetning på bremsesystemet så den har fungerende men veldig svake bremser. Følger med Rep-sett til bremsene. Og det mangler anlegg men det gjør jo bare at jeg kan velge alt selv. Han skal ha 6000 for den og det virker ganske greit for bilen med tanke på arbeidet som er gjort. Hva tror dere? Er dette noe jeg kan jobbe med? lite rust og såvidt jeg vet mangler kun den bakre listen på en av sidene. Siden jeg mest sansynlig kommer til å beholde den en stund vil jeg også style den litt og trenger råd/tips. Oh, det er en 4dørs. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kommer litt ann på hvor gammelt og slitt det han har byttet ut er. Alt det er vel ikke helt nytt. Men 6000 er en kjempe pris for det virker det som. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 6000,- er jo egentlig en vits. Virker som om du kanskje ikke har hatt for mange biler før, kan jo være greit å ha en å pusle litt med da (en som man ikke er så veldig redd for ) Kjøp den om du har lyst på den, sier da ihvertfall jeg Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 6000,- er jo egentlig en vits. Virker som om du kanskje ikke har hatt for mange biler før, kan jo være greit å ha en å pusle litt med da (en som man ikke er så veldig redd for ) Kjøp den om du har lyst på den, sier da ihvertfall jeg 9238141[/snapback] 6000 er jo noe jeg har råd til å krasje jobber med lappen for øyeblikket så. Sier som autofil-larsen: Har du aldri eid en golf? er du homo? Ikke noe mot de som er det eller noe men syns den var litt morsom. dessuten var golf fatterns første bil så man kan jo holde tradisjonen. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Golf er en flott førstebil. Utrolig med stylingmuligheter, og blir du lei av den kan du alltids selge den til en annen ungdom. Ungdom vil alltid ha golf, så prisen holder seg ganske bra òg (bare du passer på den). Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 ....Ungdom vil alltid ha golf.... 9241455[/snapback] ikke akkurat.... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 ....Ungdom vil alltid ha golf.... 9241455[/snapback] ikke akkurat.... 9241500[/snapback] Ehm ... kanskje ikke du, men se hvor mange ungdommer som kjører Golf. Din mening er ikke nødvendigvis representativt for resten av norges ungdom. Å selge en Golf er sjeldent et problem med mindre bilen er helt kaputt. Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Helt enig med EvenT der.. Golf er aldri noen problem og få solgt. Går som regel unna, om du ikke har skrudd og hamra på den altfor mye.. det begrenser som regel området med kjøpere en del. Men en helt plain grei golf. Går som hakka møkk (ikke det at jeg ville kjøpt hakka møkk akkuratt ) Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Vel, da var bilen kjøpt, bremsene blir fikset i løpet av helga og jeg henter den i løpet av neste uke uka etter. Vil gjerne ha et skikkelig anlegg i den, men vet ikke helt hva jeg skal se etter. Vil ha trøkk, men også bra lyd. har sett litt på kenwood, pioneer, rockford og blaupunkt. høyttaler oppsett 2 foran 2 bak altså en høyttaler i hver dør. 1-2 12" i bagasjerommet. vet ikke hvordan 10/15 tommere er. pluss et par diskanter foran, muligens bak. Og en grei spiller med cd,mp3. gjerne med innebygget minne eller minnekortleser/usb. Blir vel å tilbringe noen timer dagen i bilen når jeg har tatt lappen så god lyd er viktig. Edit: bare 111 inlegg fra å være 666 gitt Endret 10. august 2007 av T.J. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Går som hakka møkk (ikke det at jeg ville kjøpt hakka møkk akkuratt ) 9242340[/snapback] Litt off-topic men hvor kom det utrykket egentlig fra? hakka møkk burde jo ikke gå noe bra i det hele tatt uansett sammenheng? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Går som hakka møkk (ikke det at jeg ville kjøpt hakka møkk akkuratt ) 9242340[/snapback] Litt off-topic men hvor kom det utrykket egentlig fra? hakka møkk burde jo ikke gå noe bra i det hele tatt uansett sammenheng? 9254662[/snapback] Må vel ha noe med salg av gjødsel eller liknende, men vennligst unngå OT Lenke til kommentar
AMD89 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Vel, da var bilen kjøpt, bremsene blir fikset i løpet av helga og jeg henter den i løpet av neste uke uka etter. Vil gjerne ha et skikkelig anlegg i den, men vet ikke helt hva jeg skal se etter. Vil ha trøkk, men også bra lyd. har sett litt på kenwood, pioneer, rockford og blaupunkt. høyttaler oppsett 2 foran 2 bak altså en høyttaler i hver dør. 1-2 12" i bagasjerommet. vet ikke hvordan 10/15 tommere er. pluss et par diskanter foran, muligens bak. Og en grei spiller med cd,mp3. gjerne med innebygget minne eller minnekortleser/usb. Blir vel å tilbringe noen timer dagen i bilen når jeg har tatt lappen så god lyd er viktig. Edit: bare 111 inlegg fra å være 666 gitt 9247082[/snapback] her er det veldig bra og veldig billig anlegg www.dreamtm.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå