Gjest Gjest som tivler Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Først, håper på svar fra jenter ! Har i lengre tid brukt veldig mye tid med en jente, som jeg etterhvert liker veldig godt. Nå har vi derimot kommet til et punkt der jeg føler at jeg må gjøre noe konkret for event. å komme videre, da gjerne fortelle hva jeg føler... Hvor, når og bør jeg fortelle dette? Har kjent jenta en god stund, men er først i det siste jeg har kommet nærmere innpå. (Før har jeg sluppet unna disse "episodene", så er virkelig i villrede... Begge er 20 år) Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Rådet jeg vil gi er ganske enkelt me nlikevel vanskelig å gjennomføre: TA DEG SAMMEN OG BARE SI HVA DU FØLER! Du kan risikere å tape, men tenk på hva du kan "vinne" Og husk at den som intet våger, intet vinner. Bare kom over din egen forlegenhet og si hva du mener når du er på tomannshold med henne Lenke til kommentar
Gjest Gjest som tivler Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Rådet jeg vil gi er ganske enkelt me nlikevel vanskelig å gjennomføre:TA DEG SAMMEN OG BARE SI HVA DU FØLER! Du kan risikere å tape, men tenk på hva du kan "vinne" Og husk at den som intet våger, intet vinner. Bare kom over din egen forlegenhet og si hva du mener når du er på tomannshold med henne 9238363[/snapback] Så lett kan det jo gjøres ... Det som får meg til å tvile slik er at hun er litt eldre, noe som gjør at jeg føler jeg mister "overtaket". Ligger liksom å skurrer at jenter vil ha eldre gutter... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det gjelder ikke alle jenter Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Litt eldre? Sa ikke du nettopp at begge er 20 år? Lenke til kommentar
Gjest Gjest som tivler Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Litt eldre? Sa ikke du nettopp at begge er 20 år? 9243256[/snapback] Nja, hun er egentlig året eldre da, men vi overlapper.. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Rådet jeg vil gi er ganske enkelt me nlikevel vanskelig å gjennomføre:TA DEG SAMMEN OG BARE SI HVA DU FØLER! Du kan risikere å tape, men tenk på hva du kan "vinne" Og husk at den som intet våger, intet vinner. Bare kom over din egen forlegenhet og si hva du mener når du er på tomannshold med henne 9238363[/snapback] Så lett kan det jo gjøres ... Det som får meg til å tvile slik er at hun er litt eldre, noe som gjør at jeg føler jeg mister "overtaket". Ligger liksom å skurrer at jenter vil ha eldre gutter... 9240368[/snapback] jeg hater det faktumet der.... irriterer meg så jævlig.. mange jenter her skjærer alle gutter over en kam pga "vi er så barnslige derfor ,å vi ha kjærster som er 8 år eldre enn oss.." som om dere er så fucka mye bedre... møt litt motgang og dere griner rett til pappa alle samma.... (de jeg kjenner altså, ikke misforst¨) ontopic: gjør det litt romantisk for hu da.. kanskje prøv å få hu til å forstå at du kanskje vil si noe.. så får du tolke rekasjonen litt da.. også si det etterhvert som situasjonen passer seg.. middag.. glass vin... catch my drift? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hun er en årsmodell eldre enn deg? Hvis dere liker hverandre ser jeg ikke helt problemet. Hvordan er stemningen mellom dere? Tar hun initiativ til å treffes? Er du egentlig i vennefella siden du føler et behov for å uttrykke følelsene dine uten å vite hvordan hun vil reagere? Lenke til kommentar
Gjest Gjest som tivler Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hun er en årsmodell eldre enn deg? Hvis dere liker hverandre ser jeg ikke helt problemet. Hvordan er stemningen mellom dere? Tar hun initiativ til å treffes? Er du egentlig i vennefella siden du føler et behov for å uttrykke følelsene dine uten å vite hvordan hun vil reagere? 9244678[/snapback] Vanskelig å si, er selvsagt redd for vennefellen, derfor ønsker jeg handling... Årsaken til at jeg helst vil se hvordan hun reagerer er at jeg vil treffe henne flere ganger i uken kommende år, uansett... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 jeg hater det faktumet der.... irriterer meg så jævlig.. mange jenter her skjærer alle gutter over en kam pga "vi er så barnslige derfor ,å vi ha kjærster som er 8 år eldre enn oss.." som om dere er så fucka mye bedre... møt litt motgang og dere griner rett til pappa alle samma.... (de jeg kjenner altså, ikke misforst¨) Ehm... "min" er to årsmodeller yngre. Hva har dere gjort sammen til nå? Lurer også på det darkness| spurte om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå