Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vennene mine liker han ikke..

Gjest Gjest_anonymus_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonymus_*

Jeg har blitt spurt ut noen ganger av en gutt, han er kjekk, jeg liker ham, men jeg vet at vennene mine synes han er en type man ikke burde blande seg med..

Akkurat nå er jeg ikke sånn helt forelska i han, men vet jeg kommer til og bli det, liker han litt sånn og slikt. Men er så usikker på om jeg tør og gå ut med ham pga at jeg vet alle vennene mine ikke liker han..Kanskje jeg ikke burde bry meg om hva de synes..men jeg gjør det, og det er kanskje ikke uten grunn di ikke liker han heller.

Noen tanker om dette? Er så usikker, og orker ikke ta opp emne med noen venner. Han spør stadig om vi skal gå turer og slikt, og jeg har litt lyst..Men er ganske sjenert da..så vet ikke helt om det er så lurt..uff..så vanskelig det skal være!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanligvis skal man vel ha en prio på venner foran kjæreste, og det er vel ikke helt fett at vennene dine ikke liker fyren. Men så er det jo sånn at så lenge dere passer sammen og er bra for hverandre, så bør ikke vennene dine kunne si noe på det.

Litt dumt skrevet. Alkohol og trøtthet påvirker!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_anonymus_*

Vennene mine liker han ikke fordi han tidligere har vært urto mot ei jente og slike ting, han er en type jeg bare hører jeg burde passe meg for, fordi han er veldig flørten osv...

Lenke til kommentar

Ja Steffy, siden det blir så mye bedre å gå å tenke på "Hva om han er utro" "Hva om han er på byen å flørter med en jente" "Hva om han ligger å har sex med noen andre nå".

Er det problem for deg gjest, så dropp det. Ikke bland deg borti usikkerhet.

Lenke til kommentar
Jeg ville uansett ikke valgt en dame basert på vennene mine sine meninger. Det er jo uansett ikke de som skal ha dame. Jeg vet jo best selv hva som passer til meg.

Jeg vil tro det gjelder flere.

9239889[/snapback]

Men med mindre du har venner som er din rake motsettning så er de jo til en viss grad lik deg, og siden kjærlighet vistnok gjør blind så gjør du kanskje lurt i og ikke nødvendigvis gjøre akkurat som de sier, men ta det med i betraktningen og tenk over hva de sier.

Edit: Rettet en skrivefeil.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Hva så om han har vært utro mot x'en sin. Over 50% er utro uansett. Er ikke sikkert det vil skje igjen. Ta en sjanse, så får du heller leve med det senere hvis det skulle skje noe.

Kan hende vennene dine er sjalu? Derfor de ikke vil at du skal bli sammen med han.

Lenke til kommentar
Men med mindre du har venner som er din rake motsettning så er de jo til en viss grad lik deg, og siden kjærlighet vistnok gjør blind så gjør du kanskje lurt i og ikke nødvendigvis gjøre akkurat som de sier, men ta det med i betraktningen og tenk over hva de sier.

9240506[/snapback]

Det er feil å gå imot noe du selv føler og vil. Det er bare dårlige venner som råder deg mot det.

Lenke til kommentar

9240506[/snapback]

Det er feil å gå imot noe du selv føler og vil. Det er bare dårlige venner som råder deg mot det.

9243557[/snapback]

Du hoppet glatt over argumentasjonen hans der du. Jeg er enig med Wolf, gode råd fra venner er faktisk noe man bør huske på, fordi de faktisk UANSETT hvordan man snur og vender på det kan se langt mer objektivt på en persons egenskaper enn det du kan når du er hodestups forelsket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...