*Magnus* Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei driver og bestiller meg en telefon, med abb, men så må jeg skrive inn Personnr.: er det det samme som fødselsnummeret? -Takk Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Nei. Fødselsnummeret er et sekssifret nummer som består av fødselsdatoen din, etter ddmmåå-malen. Personnummeret har seks sifre og kommer etter. Ikke oppgi dette til noen du ikke stoler på. EDIT: Ditt fødselsnummer er 260985, hva personnummeret ditt er vet helst bare du og kanskje noen få andre. Endret 8. august 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Nei. Fødselsnummeret er et sekssifret nummer som består av fødselsdatoen din, etter ddmmåå-malen. Personnummeret har seks sifre og kommer etter. Ikke oppgi dette til noen du ikke stoler på. 9237548[/snapback] ok. kjøper fra mpx.no stoler på de men iallefall. på grunn av at jeg kjøper en tlf med nytt abb, så må jeg skrive inn person nummeret mitt.. hvor finner jeg det? står det noen plass? som på ID kort elns? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Mitt står bak på bankkortet mitt. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Mitt står bak på bankkortet mitt. 9237568[/snapback] ahh.. det er fødselsdato'en min er som du sa 260985. så er det de siste tallene bak som er personnummeret mitt? som i 260985xxxxx ? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Korrekt. 9237595[/snapback] ok. takker så meget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå