tmg Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Intel P4 560. 3,6 GHz Socket 775 LGA Chipset: i915P / i915G PCI-E 16x på grafikk kort. (Har Radion X600 256 MB nå) 2GB DDR Ram Har dette i en ca. 2 år gammel elkjøp pc som jeg nå har tenkt å bytte kabinett samt skjermkort på. I det kabinettet er det en strømforsyning med klistremerke som det står blablabla "300W MAX" blablabla (har egentlig veldig lite peiling, prøver sette meg litt inn i dette nå) går utfra at strømforsyningen min er på 300W da. Hvis jeg kjøper nytt kabinett og skjermkort (de kabinettene jeg har sett på følger ikke strømforsyning med, hvis jeg har tolket "No PSU" riktig) bør jeg da kjøpe med en ny strømforsyning da? (og evt. hvor mye Watt burde holde?) Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hvilket skjermkort har du tenkt å kjøpe? Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Intel P4 560. 3,6 GHzSocket 775 LGA Chipset: i915P / i915G PCI-E 16x på grafikk kort. (Har Radion X600 256 MB nå) 2GB DDR Ram Har dette i en ca. 2 år gammel elkjøp pc som jeg nå har tenkt å bytte kabinett samt skjermkort på. I det kabinettet er det en strømforsyning med klistremerke som det står blablabla "300W MAX" blablabla (har egentlig veldig lite peiling, prøver sette meg litt inn i dette nå) går utfra at strømforsyningen min er på 300W da. Hvis jeg kjøper nytt kabinett og skjermkort (de kabinettene jeg har sett på følger ikke strømforsyning med, hvis jeg har tolket "No PSU" riktig) bør jeg da kjøpe med en ny strømforsyning da? (og evt. hvor mye Watt burde holde?) 9237509[/snapback] Det kommer an på hva slags grafikk kort du skal kjøpe. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Har blitt anbefalt X1950 på forumet her Heller vel mest mot det... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Da må du nok ha ny ja, drar ikke det ganske mye power? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Drar vel rundt 65-70W etter de målingene jeg har lest om rundt på nettet. (Til sammenlikning drar et GeForce 8800GTX i området 150W). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå