Ullsokk Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei! Jeg er på utkikk etter et lydkort som skal bli brukt til spilling og vanlige mp3 lytting.. Ikke no spesielt sjukt lydkort altså.. Har dere noen forslag til et kort som er bra og billig.. Helst Creative, for jeg har mest erfaringer med de, men er åpne for andre forslag Ha en ellers hyggelig kveld! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Tja, de får dem jo fra en 150-lapp og oppover, så det er bare å ta en kikk på sparekontoen og se hvor mye du kan avse :-D Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Hehe, tenkte vel en sånn 300kr (+) .. får vel et passende lydkort til den prisen? Lenke til kommentar
Norcane Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Du kan kjøpe mitt kanon bra audigy kort med fire wire for 450 + frakt hvis jeg må sende det. Bor i Oslo. Grunnen til jeg at jeg selger det er at jeg har kjøpt meg audigy 2. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 OK tilbud det... Nytt koster jo Audigy hele 582,- pluss frakt. Sparer 130,- der.... -KJ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Live kortene funker fett! Har selv hatt Live Value og hadde mindre (faktisk ingen) problemer med det, i motsetning til Audigy2 kortet jeg har nå. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå