MacBain Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg skal returnere mitt evga 680i kort grunnet att jeg har den første AR revisjonen som evga bytter inn. Siden nettbutikken jeg kjøpte kortet fra ikke lengre fører evga kort så får jeg pengene refundert. Lurte derfor på om jeg burde velge meg ett annet hk, nå når jeg har muligheten. Evga kortet bynner jo å bli ganske gammelt. Bør jeg velge ett P35 kort eller vente på att X38 blir lansert? Eller er fortsatt evga kortet ett av de beste? Noen som har tips til hva jeg burde gjøre? Ps. Har tenkt til å oppgrader til en QC cpu i løpet av året, men er ikke så lysten på å punge ut for DDR3 minne(Så da blir kansje X38 utelukket). Lenke til kommentar
ducA Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg skal returnere mitt evga 680i kort grunnet att jeg har den første AR revisjonen som evga bytter inn.Siden nettbutikken jeg kjøpte kortet fra ikke lengre fører evga kort så får jeg pengene refundert. Lurte derfor på om jeg burde velge meg ett annet hk, nå når jeg har muligheten. Evga kortet bynner jo å bli ganske gammelt. Bør jeg velge ett P35 kort eller vente på att X38 blir lansert? Eller er fortsatt evga kortet ett av de beste? Noen som har tips til hva jeg burde gjøre? Ps. Har tenkt til å oppgrader til en QC cpu i løpet av året, men er ikke så lysten på å punge ut for DDR3 minne(Så da blir kansje X38 utelukket). 9237442[/snapback] Evga er bra det bare, litt av den første batchen som ikke ble tilbakesendt p.g.a feil med den så du har vært nokså uheldig med kjøpet du gjorde når du kjøpte det, mitt er av revisjon a2 og fungerer som ett fjell og nyere revisjoner fungerer sikkert enda bedre. Lenke til kommentar
220Volt Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg skal returnere mitt evga 680i kort grunnet att jeg har den første AR revisjonen som evga bytter inn.Siden nettbutikken jeg kjøpte kortet fra ikke lengre fører evga kort så får jeg pengene refundert. Lurte derfor på om jeg burde velge meg ett annet hk, nå når jeg har muligheten. Evga kortet bynner jo å bli ganske gammelt. Bør jeg velge ett P35 kort eller vente på att X38 blir lansert? Eller er fortsatt evga kortet ett av de beste? Noen som har tips til hva jeg burde gjøre? Ps. Har tenkt til å oppgrader til en QC cpu i løpet av året, men er ikke så lysten på å punge ut for DDR3 minne(Så da blir kansje X38 utelukket). 9237442[/snapback] Evga er bra det bare, litt av den første batchen som ikke ble tilbakesendt p.g.a feil med den så du har vært nokså uheldig med kjøpet du gjorde når du kjøpte det, mitt er av revisjon a2 og fungerer som ett fjell og nyere revisjoner fungerer sikkert enda bedre. 9237796[/snapback] Jeg har nylig oppgradert fra et evga 680 i SLI til et Asus P5K-E wifi app, og kan ikke si annet enn at jeg er knallforbøyd. fikk lavere temp på northbridge, og kjører klokket 465fsb 24/7 med auto volt. stabilt som fjell, og fikk 20grader mindre Anbefales Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 kvisleis finn eg ut om mitt evga 680i e av gruppa som kan returnerast? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hvis det står 122-CK-NF68-AR på klistremerket på selve hovedkortet så har du den gamle versjonen som kan returneres. Er fortsatt litt i tvil, tror kanskje jeg venter på X38 kortene, kjøpte kortet mitt i desember i fjor, så da kan jeg vel vente med å returnere det. X38 kommer vel i salg før den tid? Endret 12. august 2007 av MacBain Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Da har jeg det kortet. Hvor kan jeg lese mer om hvordan jeg får returnert kortet, og hva jeg får i bytte. Hvilke regler det er for retur osv. ? Hva er X38? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Bare ta kontakt med butikken hvor du kjøpte kortet så vil du få den nye A1 versjonen. X38 er Intels nye chipset. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Okey, vet du hvilke forskjeller det er på de to kortene? Hva jeg kunne lese meg frem til på evga sine sider så er oppgradering kun nødvendig for de som bruker 4 kjerner. Og da trenger nå ikke jeg å oppgradere hvis d er tilfelle. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Okey, vet du hvilke forskjeller det er på de to kortene? Hva jeg kunne lese meg frem til på evga sine sider så er oppgradering kun nødvendig for de som bruker 4 kjerner. Og da trenger nå ikke jeg å oppgradere hvis d er tilfelle. 9263442[/snapback] Har den gammle typen jeg, snakka med komplett og de sa de skulle ta det inn, men er så mye styr å sende åting så jeg gidda ikke, eneste feilen jeg har merka er at av og til når jeg spiller så piper hket, har bestilt abit p35 som skal i denne maskina, så skal evga 680i i mediacenteret mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå