Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 GTA er selvsagt best, men Saint's Row er morsomt. GTA IV kommer til å voldta SR... 9243440[/snapback] Nå må du ikke glemme SR2 Det blir en skikkelig kamp dette her. Bare at GTA IV føles litt mer populært Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mine korte erfaringer Saint's Row: + Ganske god grafikk + Egentlig utrolig bra gjennomført spill - Får meg ikke til å føle at jeg faktisk er der, i den byen man spiller i. GTA San Andreas: Dette er ett GTA spill, enough said. Jeg har nettop dratt frem dette igjen istedenfor å spille Saints Row. Sier sitt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mine korte erfaringer Saint's Row: + Ganske god grafikk + Egentlig utrolig bra gjennomført spill - Får meg ikke til å føle at jeg faktisk er der, i den byen man spiller i. GTA San Andreas: Dette er ett GTA spill, enough said. Jeg har nettop dratt frem dette igjen istedenfor å spille Saints Row. Sier sitt. 9243492[/snapback] Der sa du det. Trur jeg gjør det selv. Starter PS3en og setter inn GTA:SA med 720p Gruer meg til radiostyrt oppdragene allerede Lenke til kommentar
fluff Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 jeg synes det er mer liv, stemning i saints. i gta er det så stille. liker fysikk motoren til saints også. litt mer gangster og humor i saints 9238012[/snapback] Wow, det hadde jeg VIRKELIG aldri trodd noen skulle si. Du blir egentlig ikke mer gangster enn i San Andreas. Sykt kult at de brukte hip hop-kulturen fra 90-tallet, istedet for det drittet som spilles på radioen nå om dagen. Det hjelper å ha sett boyz n the hood og colors og litt sånt for å sette pris på det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Saint's row er bedre på grafikk(naturligvis) og gameplay mens GTA har bedre atmosfære, bedre byer, bedre story og lengre holdbarhet. 9237908[/snapback] Dette burde nesten stå bak på pakken. En bra beskrivelse. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Liker Gamle Grand Theft Auto 2 på ps1 jeg:D å Driver Syns de nye gta spilla er så jævla homsete bedritent dårlige Likte Gta3 når det kom da men det er eneste å.. ja jeg har spillt og har så å si alle sammen Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Btw saints row er dårligere Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Saint's Row blir nærmest eid av GTA. Saint's Row kommer i samme gate som True Crime - dårli etterligning. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Saint's Row blir nærmest eid av GTA. Saint's Row kommer i samme gate som True Crime - dårli etterligning. 9282457[/snapback] Må bare unnskylde Are her. Han henger ikke helt på greip skjønner dere. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Saint's Row blir nærmest eid av GTA. Saint's Row kommer i samme gate som True Crime - dårli etterligning. 9282457[/snapback] Må bare unnskylde Are her. Han henger ikke helt på greip skjønner dere. 9282510[/snapback] Seriøst. Saints row er crap i forhold da. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Må bare unnskylde stakkars Martin her! Han henger tydligvis ikke helt på greip! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Må bare unnskylde stakkars Martin her! Han henger tydligvis ikke helt på greip! 9286166[/snapback] Originalt. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Seriøst. Saints row er crap i forhold da. 9283876[/snapback] Fortell hva som er så crap da? Grafikken, fysikken, storyen, AIen? Lenke til kommentar
deusex Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det som gjør Saint's Row så dritt i forhold til GTA-serien, er mangel på sjarm. GTA hadde byer med sjarm (Vice City hadde i hvert fall det. En herlig by å boltre seg i). Saint's Row Stillwater, er en by uten sjarm. I tillegg er jeg ikke så fan av dette ghetto-tullet, som det (dessverre) er veldig mye av i SR. San Andreas hadde dette såklart, men dette var hovedsaklig kun i den første byen, Los Santos. Når en kom til San Fierro, ble en kjent med Yakuzaen, og senere, i Las Venturas, den italienske mafiaen. På toppen av det hele, kopierte den rått fra GTA-serien. Ikke at det er noe galt det, men at de skulle ta med radioen, og prøve å etterape humoren man finner på flere av radiokanalene i div. GTA-spill, men i det stedet ende opp med plump og barnslig underbukse-humor som ikke ligner grisen, samt et forglemmelig soundtrack. Tror jeg har listet opp det meste negative ved spillet. SR manglet den geniale humoren man fant i GTA-spilla. Den manglet også alle de bra radiokanalene med knall musikk og de utrolig morsomme chattekanalene. Og SR manglet folk som en engasjerte seg for, samt muligheten for å kjøre båt, motorsykkel og fly. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Det som gjør Saint's Row så dritt i forhold til GTA-serien, er... *snip* 9290093[/snapback] Alt det du sier regnes vel på personlig smak og behag, så å konstatere at SR er dårligere enn GTA:SA blir rart. Sånn er det jo med alt, men når du nevner humor, musikk og sjarm er jo alle disse noe som alle har forskjellig meninger og smak om. Det å konstatere at du synes at SR er dårligere blir rett, og det er vel egentlig det du gjør, og det alle har gjort, kanskje. Endret 16. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Seriøst. Saints row er crap i forhold da. 9283876[/snapback] Fortell hva som er så crap da? Grafikken, fysikken, storyen, AIen? 9289927[/snapback] Frameraten suger balls og bilkjøringen er utrolig dårlig gjennomført. Historien er ZzzzzZzz. SR2 kan bli greit, men da må de fikse de elementære tingene før de begynner å tenke nyskapende og legge til insurance fraud 2.0.. Lenke til kommentar
deusex Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Det som gjør Saint's Row så dritt i forhold til GTA-serien, er... *snip* 9290093[/snapback] Alt det du sier regnes vel på personlig smak og behag, så å konstatere at SR er dårligere enn GTA:SA blir rart. Sånn er det jo med alt, men når du nevner humor, musikk og sjarm er jo alle disse noe som alle har forskjellig meninger og smak om. Det å konstatere at du synes at SR er dårligere blir rett, og det er vel egentlig det du gjør, og det alle har gjort, kanskje. 9291265[/snapback] Såklart er det min personlige mening. Men dette med humoren, er det flere som har påpekt. Har vel blitt nevnt i de aller fleste anmeldelser som en negativ ting. Spillet blir temmelig fort gørrkjedelig også etter et par timer, der en må gjøre de samme tingene om igjen og om igjen for å oppnå respekt. Men dette er også bare min personlige mening. Historien er holder heller ikke mål, og i tillegg, som flere har påpket her, er ikke frame-raten all verden. Legg så til mange irriterende bugs, og du har typisk gjennomsnittlig GTA-klone. Bedre enn True Crime, det er klart, men laaaaangt ifra GTA-kvalitet. Endret 16. august 2007 av deusex Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har bare prøvd GTA:SA.. Ikke saints row, men ut ifra det jeg har sett så ser saint's bedre ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ser bedre ut ja. Grafikken er bedre. Er bedre nei. Historien og gameplay sucks. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Frameraten er da ikke verre enn i noen av GTA spillene på PS2 f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå