Gå til innhold

Grand Theft Auto eller Saints Row?

Stangern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine korte erfaringer

Saint's Row:

+ Ganske god grafikk

+ Egentlig utrolig bra gjennomført spill

- Får meg ikke til å føle at jeg faktisk er der, i den byen man spiller i.

GTA San Andreas:

Dette er ett GTA spill, enough said. Jeg har nettop dratt frem dette igjen istedenfor å spille Saints Row. Sier sitt.

Lenke til kommentar
Mine korte erfaringer

Saint's Row:

+ Ganske god grafikk

+ Egentlig utrolig bra gjennomført spill

- Får meg ikke til å føle at jeg faktisk er der, i den byen man spiller i.

GTA San Andreas:

Dette er ett GTA spill, enough said. Jeg har nettop dratt frem dette igjen istedenfor å spille Saints Row. Sier sitt.

9243492[/snapback]

Der sa du det. Trur jeg gjør det selv. Starter PS3en og setter inn GTA:SA med 720p :D

Gruer meg til radiostyrt oppdragene allerede :(

Lenke til kommentar
jeg synes det er mer liv, stemning i saints. i gta er det så stille. liker fysikk motoren til saints også. litt mer gangster og humor i saints :)

9238012[/snapback]

Wow, det hadde jeg VIRKELIG aldri trodd noen skulle si.

Du blir egentlig ikke mer gangster enn i San Andreas. Sykt kult at de brukte hip hop-kulturen fra 90-tallet, istedet for det drittet som spilles på radioen nå om dagen.

Det hjelper å ha sett boyz n the hood og colors og litt sånt for å sette pris på det.

Lenke til kommentar
Saint's Row blir nærmest eid av GTA. Saint's Row kommer i samme gate som True Crime - dårli etterligning.

9282457[/snapback]

Må bare unnskylde Are her. Han henger ikke helt på greip skjønner dere. :tease:

9282510[/snapback]

Seriøst. Saints row er crap i forhold da.

Lenke til kommentar

Det som gjør Saint's Row så dritt i forhold til GTA-serien, er mangel på sjarm. GTA hadde byer med sjarm (Vice City hadde i hvert fall det. En herlig by å boltre seg i). Saint's Row Stillwater, er en by uten sjarm. I tillegg er jeg ikke så fan av dette ghetto-tullet, som det (dessverre) er veldig mye av i SR. San Andreas hadde dette såklart, men dette var hovedsaklig kun i den første byen, Los Santos. Når en kom til San Fierro, ble en kjent med Yakuzaen, og senere, i Las Venturas, den italienske mafiaen. På toppen av det hele, kopierte den rått fra GTA-serien. Ikke at det er noe galt det, men at de skulle ta med radioen, og prøve å etterape humoren man finner på flere av radiokanalene i div. GTA-spill, men i det stedet ende opp med plump og barnslig underbukse-humor som ikke ligner grisen, samt et forglemmelig soundtrack.

Tror jeg har listet opp det meste negative ved spillet. SR manglet den geniale humoren man fant i GTA-spilla. Den manglet også alle de bra radiokanalene med knall musikk og de utrolig morsomme chattekanalene. Og SR manglet folk som en engasjerte seg for, samt muligheten for å kjøre båt, motorsykkel og fly.

Lenke til kommentar
Det som gjør Saint's Row så dritt i forhold til GTA-serien, er... *snip*

9290093[/snapback]

Alt det du sier regnes vel på personlig smak og behag, så å konstatere at SR er dårligere enn GTA:SA blir rart. Sånn er det jo med alt, men når du nevner humor, musikk og sjarm er jo alle disse noe som alle har forskjellig meninger og smak om.

Det å konstatere at du synes at SR er dårligere blir rett, og det er vel egentlig det du gjør, og det alle har gjort, kanskje. :hmm::p

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Seriøst. Saints row er crap i forhold da.

9283876[/snapback]

Fortell hva som er så crap da? Grafikken, fysikken, storyen, AIen?

9289927[/snapback]

Frameraten suger balls og bilkjøringen er utrolig dårlig gjennomført. Historien er ZzzzzZzz. SR2 kan bli greit, men da må de fikse de elementære tingene før de begynner å tenke nyskapende og legge til insurance fraud 2.0..

Lenke til kommentar
Det som gjør Saint's Row så dritt i forhold til GTA-serien, er... *snip*

9290093[/snapback]

Alt det du sier regnes vel på personlig smak og behag, så å konstatere at SR er dårligere enn GTA:SA blir rart. Sånn er det jo med alt, men når du nevner humor, musikk og sjarm er jo alle disse noe som alle har forskjellig meninger og smak om.

Det å konstatere at du synes at SR er dårligere blir rett, og det er vel egentlig det du gjør, og det alle har gjort, kanskje. :hmm::p

9291265[/snapback]

Såklart er det min personlige mening. Men dette med humoren, er det flere som har påpekt. Har vel blitt nevnt i de aller fleste anmeldelser som en negativ ting. Spillet blir temmelig fort gørrkjedelig også etter et par timer, der en må gjøre de samme tingene om igjen og om igjen for å oppnå respekt. Men dette er også bare min personlige mening.

Historien er holder heller ikke mål, og i tillegg, som flere har påpket her, er ikke frame-raten all verden. Legg så til mange irriterende bugs, og du har typisk gjennomsnittlig GTA-klone. Bedre enn True Crime, det er klart, men laaaaangt ifra GTA-kvalitet.

Endret av deusex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...