Raste Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei. Jeg går på Tetracyclin Arco for akne. Men nå for ikke så mange minutter siden, tok jeg tablettene mine med juicen med Benefiber oppi, jeg lurer på om dette er farlig siden det står på pakka til tetracyclinen,'' må ikke tas med syre nøytraliserende midler''. Men er det jeg har gjort farlig? Ble bare litt skeptisk når jeg så det på preparet Håper på svar - Raste Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ring denne giftsentralen eller hva det heter og spør. Rett og slett. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Er det så alvorlig? Jeg har ikke blitt noe uvel eller kvalm :S Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vel tiden vil jo vise om du er i livsfare. Du burde kanskje ringe legen eller noe med mindre du er villig til og ta risken på et åpent sår i magen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Jeg har ennå ikke blitt noe kvalm og uvel, ikke død engang Men nå var det også svært lite Benefiber jeg tok oppi drikken, vis dere vet hva det er da :=) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Grunnen til at det ikke skal taes sammen med nøytraliserende midler er nok at det tar vekk effekten pillene skal gi. Hadde det vært farlig å ta pillene med juice ville nok legen ha sagt det til deg ganske mange ganger da du fikk resepten Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Neei. Juice er på rundtomkring 3-4 pH på skalaen. Det er jo ikke surhetsdempende. Dette er jo surt/syre. Hadde du trukket blumbo så har det blitt syrenøytraliserende i magen. Havner på omkring 7 pH. Men neppe lurt uansett og spise blumbo... Endret 9. august 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
H80 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Neei. Juice er på rundtomkring 3-4 HP på skalaen. Det er jo ikke surhetsdempende. Dette er jo surt/syre.Hadde du trukket blumbo så har det blitt syrenøytraliserende i magen. Havner på omkring 7 HP. Men neppe lurt uansett og spise blumbo... 9244587[/snapback] 7 HP? Mener du pH? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Tror ikke du kommer til aa do av det. Det er nok litt av samme grunnen som at du ikke skal drikke melk 2-3 timer foer og 1 time etter at du tar pillene - effekten blir redusert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå