Petaaar Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 etter lang diskusjoen med en dud, konkludert med at jeg aldrig kommer til og få over 30fps i wow uannsett res og grafikk ,, tviler jeg sterkt på :S system står i signatur trenger svar raskt Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 etter lang diskusjoen med en dud, konkludert med at jeg aldrig kommer til og få over 30fps i wow uannsett res og grafikk ,, tviler jeg sterkt på :S system står i signatur trenger svar raskt 9236900[/snapback] Vil tro du skal få over 100FPS jeg Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 ja det var det jeg trodde og , han sa lissom at det ikke var sjans i havet ! noen fler innrettninger ? Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Du kunne startet med å skrive hvilken oppløsning du ønsker å kjøre, hvilke innstillinger du har testet. Jeg ser du har en 17'' Dell skjerm (om du ikke benytter en annen da), som vil gi en optimal oppløsning på 1024x768. Det kan hende det funker helt greit med 1280x1024 også i wow. Men om du tar utgangspunkt i 1024x768, skal du klare å få en jevn snitt fps på +/-50 vil jeg tro; dette avhenger selvsagt av hvilke innstillinger du benytter under "Video Options" tabben. I raid o.l. situasjoner, kan det hende du dropper mer. Sjekk disse innstillingene, for din oppløsning: -Terrain Distance -Environment Detail -Terrain Texture -Texture Detail -Level of Detail (on/off) -Anisotropic Filtering (Denne kan du fint skru ned, uten at du taper så mye på bildekvalitet, men derimot øker ytelse i spillet) Shaders -Enable All shader effects (denne kan du også skru av, om du ønsker mer ytelse) >Terrain Highlights >Full screen Glow effect (denne kan du også skru av - HDR effekt) >Death effect (er ikke sikker på hva denne gjør) -Vertex Animation Shaders (denne bør du ha på, ellers kan du få rare effekter når karakterene/NPC løper beveger seg) >Smooth Shading (Ikke nødvendig om du merker den reduserer ytelse) Det er ingen fasit på hvilke innstillinger som er riktige for deg. Du må bare prøve deg fram hvilke video settings som gir deg best ytelse, men ikke reduserer for mye i bildekvalitet. WoW er i utgangspunktet ikke "fotorealistisk grafikk" - mer tegnefilm grafikk, som lett kan gjøre grafikken elendig om du kjører alt på laveste og i lav oppløsning. Men noe må du nok ofre, om du ønsker bedre fps, siden du allerede sliter. Det kan nok også ha noe å si hvilken 1950 Pro du har(om ikke mye, men kan ha litt å si mht. shader effects), er det 256 eller 512 verisjonen? Du får nok ikke en stabil fps over 100 konstant, men en snitt fps på +/- 50 er nok "doable". Prøv deg fram, gl Btw: Ta deg en titt her, kan muligens gi deg noen tips; selv om testen er en smule utdatert og de tester endel eldre kort. Endret 10. august 2007 av KimmiK Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Death effect er når du er død, så får du farger, ellers er det svart hvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå