Gå til innhold

Ranken er fucka?

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Jeg fikk hostet mafia spillet mitt til slutt men det er noen feil på det...

Her er spillet http://burnx.frac.dk

Som dere sikkert skjønner om dere prøver så funker det ikke med den aktiverings tingen.....

Enn anna ting er att når man f.eks tar enn kriminalitet så blir ranken automatisk tilbakestilt tiil 3000, har ikke anelse i hvilken php filer jeg skal lete i :hmm:

Om dere vill sjekke spillet hvordan det er å spille OSV å se på den ranke feilen send meg PM for går ikke an å aktivere accaonten bare lage den så må jeg aktivere den manuelt

Noen som vet hvilken php fil det med ranken ligger i??

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ærligtalt, hvilken fil det ligger i bør vel nesten du vite? Med mindre jeg får se litt kode har iallfall jeg overhode ingen idé. Uannsett er det litt problematisk å sjekke når det man får opp atm. er:

Siden er lukket grundet tilstedeværelse af ikke tilladte filformater i henhold til frac.dk's regelsæt!

Siden vil blive åbnet efter ca. 24 timer hvis de ulovlige filer er fjernet.

Der er sendt en mail til ejeren af dette webhotel, med en beskrivelse af hvilke filer der er tale om.

Lenke til kommentar
Ærligtalt, hvilken fil det ligger i bør vel nesten du vite? Med mindre jeg får se litt kode har iallfall jeg overhode ingen idé. Uannsett er det litt problematisk å sjekke når det man får opp atm. er:
Siden er lukket grundet tilstedeværelse af ikke tilladte filformater i henhold til frac.dk's regelsæt!

Siden vil blive åbnet efter ca. 24 timer hvis de ulovlige filer er fjernet.

Der er sendt en mail til ejeren af dette webhotel, med en beskrivelse af hvilke filer der er tale om.

9239495[/snapback]

Nei jeg vet ikke hvilken fil det er for jeg lastet ned spillet å fikset enn dle ting på spillet....

Jeg har slettet den ulovlige filene så serveren blir åpnet innen 24 timer

Lenke til kommentar
Hvis du har installert et script som du ikke vet hvordan du virker så har du sannsynligvis et større problem enn at ranken din ikke virker... :/

9240871[/snapback]

Jeg vet jo hvordan den funker da, bare det at ranken ikke funker

Det er eneste som mangler før det går ann å spille det

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Hvis du har installert et script som du ikke vet hvordan du virker så har du sannsynligvis et større problem enn at ranken din ikke virker... :/

9240871[/snapback]

9241642[/snapback]

Tro meg, hvis du ikke vet hvilke filer som inneholder hvilke deler av et script så vil det være særdeles nærliggende å tro at du heller ikke vet hva som er i de andre filene mht. bakdører og andre sikkerhetshull.

Lenke til kommentar

9240871[/snapback]

9241642[/snapback]

Tro meg, hvis du ikke vet hvilke filer som inneholder hvilke deler av et script så vil det være særdeles nærliggende å tro at du heller ikke vet hva som er i de andre filene mht. bakdører og andre sikkerhetshull.

9241799[/snapback]

Ok men jeg fannt det ut nå da, var noe feil i databasen det var sett 3000 å att den liksom skulle låse seg på 3000

Men takk uansett da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...