Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Husker jeg lurte ganske mange med tannpirker-trikset. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Jeg har skjønt hvordan han går på vannet, hvordan han går gjennom glass og hvordan han deler hun dama, men det er en ting jeg bare ikke kan forstå. Hvordan i all verden får han til dette: kHXIM3qLwJ0 edit: typo Endret 17. august 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hun springer og gjemmer seg i bakgrunnen, bak de der buskene. Mens han avleder Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hun springer og gjemmer seg i bakgrunnen, bak de der buskene. Mens han avleder 9299943[/snapback] Jeg tenkte på det jeg og, but the chair? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Alt fram til 1:12 er helt ekte, ikke noe filmtriks eller noe, men det er her hun byttes av et eller annet som kan representere hodet, har ikke peiling hva de bruker. Hun kryper vekk mens den blir erstattet av den tingen, og armen som vi så igjennom der er enkelt og greit en annen som har strukket armen inn. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Hoho, nå har jeg kjøpt Cola til brus trikset. Tutoirial i 4 deler på youtube. Trenger bare et krone stykke og en boks med leskedrikk! EDIT: PÅ filmen, løper en mann vekk fort rett for han tar av teppet. Kan han "hjelpe" til med noe? Endret 17. august 2007 av Enojo Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Alt fram til 1:12 er helt ekte, ikke noe filmtriks eller noe, men det er her hun byttes av et eller annet som kan representere hodet, har ikke peiling hva de bruker. Hun kryper vekk mens den blir erstattet av den tingen, og armen som vi så igjennom der er enkelt og greit en annen som har strukket armen inn. 9300405[/snapback] Kan hende det er en ballong han sprekker mens/før han river vekk teppet. Lyden blir selvfølgelig fikset vekk i post-produksjonen. Se når det er 45 sekunder igjen. Da er det en som løper vekk bra bakgrunnen. Kan det være en hjelper? Publikum virker ikke så imponert når trikset blir gjort. Hun ene som sitter på stolen reagerer som om det er akkurat hva hun forventet skulle skje. Endret 17. august 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hun ene som sitter på stolen reagerer som om det er akkurat hva hun forventet skulle skje. 9304546[/snapback] Jeg hadde ihvertfall forventet at den utvalgte skulle "forsvinne", når man trekker et laken over kroppen osv. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Tror at noen som er der, er med på det, men ikke alle. At alt bare skal være skuespill,at omtrent hvert triks har fikset publikum osv, tror jeg heller ikke på, det blir for dumt. Han sier jo også at det du ser på vidoen, er det du får live. Så faktisk den gå over vannet greia på tv tror jeg, og hotellet må jo ha vært med på det hvis det skulle ligge en såkalt glass plate der eller no, og det virka ikke i det hele tatt ut som hotellet var med på det, når jeg så det på tv. Han har bare helt utrolige måter å gjøre ting på, men er nesten helt sikker på at alt ikke bare er skuespill. Endret 17. august 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Tror at noen som er der, er med på det, men ikke alle. At alt bare skal være skuespill,at omtrent hvert triks har fikset publikum osv, tror jeg heller ikke på, det blir for dumt. 9304604[/snapback] Men det at han går på vannet, flyr og får personer til å forsvinne, det virker helt naturlig for deg... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det trikset der var jo faktisk bra da. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Tror at noen som er der, er med på det, men ikke alle. At alt bare skal være skuespill,at omtrent hvert triks har fikset publikum osv, tror jeg heller ikke på, det blir for dumt. 9304604[/snapback] Men det at han går på vannet, flyr og får personer til å forsvinne, det virker helt naturlig for deg... 9304925[/snapback] Naturlig? Overhode ikke. Men denne fyren har mange bra metoder til å gjøre ting på, men tror jo seff ikke at han kan fly osv. Men tror ihvertfall ikke det er skuespill, sett den episoden der han kom seg ut av en boks midt i lufta i new york, mens haug av folk sto å så på? tror ikke akkurat det var skuespill Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Dama som forsvinner under lakenet-trikset: En rekke illusjonister gjør dette live forran et virkelig publikum så hvorfor er dere imponert over at en som er kjent for å bruke filmtriks og skuespillere som "tilfeldig publikum" viser det samme på en video? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) det der er jo så usansynelig at eg insisterer på at det er filmtriks. EDIT: film nr 2 iallefall. Endret 17. august 2007 av xersess Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Til smartassen som skulle herme etter det jeg sa og leke tøff; jeg sier bare hva han sa, jeg har IKKE sagt det er slik ting funker, jeg er klar over at mannen er en bløff, men jeg så video mens den enda var på kameraet. Har den ikke tilgjengelig(er hans kamera), men det er ikke mye vits nå, for isåfall måtte han ha lastet den opp på nettet, og da er jo alt plutselig redigert. Igjen, NEI jeg sier ikke at han kan trylle. Aldri sagt det heller. NEI, det var ikke ment som "bevis", kun et innspill. Jeg sier bare at visse folk er desperat etter forklaringer på triksene, og MÅ absolutt finne en forklaring, men de trenger ikke ha rett fordiom. Og for dere som ikke forstod det; det er MER enn to løsninger(løsningen noen har funnet ut/det må være ekte!). Å gå utifra at jeg tror at fyren kan trylle er idiotisk, da jeg aldri har nevnt dette, kun at en venn av meg har sett dette, og jeg har sett videoen, og JA jeg tror på ham. Jeg tror ikke at han kan trylle, jeg tror at han er en rimelig god illusjonist. Det er MIN mening. Greit, relativt hissig innlegg, men setter virkelig ikke pris på å bli hånet her. Om du har noe å si til meg om dette, send pm heller. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Igjen, NEI jeg sier ikke at han kan trylle. Aldri sagt det heller. Kjenner en som så en annen levitasjon live, og det var absolutt ingen bløff. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Igjen, NEI jeg sier ikke at han kan trylle. Aldri sagt det heller. Kjenner en som så en annen levitasjon live, og det var absolutt ingen bløff. 9312243[/snapback] Greit, det var skrevet på feil måte. Jeg mente at ifølge han, og videoen var det ingen vaiere eller noe å stå på. Forhåpentligvis forstod du hva jeg mente. Og greit, det var ikke akkurat vennlige utspill om deg, beklager for det, men du forstår vel at jeg ble irritert. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Dessuten er Buck Angel mye flinkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå