Gå til innhold

Criss Angel - Verdens beste tryllekunstner?

MrL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tryllekunstner/illusjonist samme greia :) Han imponerer meg med triksene sine, er ikke det poenget?

:dribble:

Når man finner ut hvordan han gjør det synes jeg bare det virker latterlig, egentlig. Og det at han sier selv hvordan han gjør det, gjør det bare enda mer latterlig...

Lenke til kommentar
Tryllekunstner/illusjonist samme greia :) Han imponerer meg med triksene sine, er ikke det poenget?

:dribble:

Når man finner ut hvordan han gjør det synes jeg bare det virker latterlig, egentlig. Og det at han sier selv hvordan han gjør det, gjør det bare enda mer latterlig...

9263658[/snapback]

Derfor velger jeg å ikke se hvordan han gjør det :) Så kan jeg tro at magi finnes :)

Lenke til kommentar

Han der var så dårlig at det ikke er gøy engang! Har sett dama som ble delt i to - dverg + skuepsillere. Sett levitasjonen hans (med de brune buksene), har sett da han gikk gjennom vinduet, har sett chain trikset hans. Det er jo bare tull alt sammen, jo!

Derren Brown ftw! (Men han er ikke magiker...)

Lenke til kommentar
Noen som vil forklare dene:

youtube ZlIwcVAxZsU /youtube

Skuespillere, vaier og datagrafikk eller noe annet?

9265019[/snapback]

Oi, jeg er god! :p

Tror også jeg skjønner hvordan han spiser mynten og drar den ut av armen, og hvordan han spiser nål og tråd og trar det ut av navelen.

Vil ikke påstå at han er god. Men det er gjort slik at det ser bra ut (datagrafikk og redigering). Så på TV ser det bra ut, men i virkeligheten kan han nok bare småtriks. :)

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...