Gå til innhold

Criss Angel - Verdens beste tryllekunstner?


MrL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han heter Todd, og kaller seg selv The Todd. Ikke Taad.

Pirke pirke, ikke som om man ser det noe annet sted enn i et par rulletekster (noe som mine episoder av en eller annen grunn... Uhm.. Ikke har).

9237804[/snapback]

 

HEhe ja. Liker å pirke :D

Men er ihuga Scrubs fan så ville bare at det skulle bli rett :)

 

Det hambburger trikset lenger oppe så litt merkelig ut. Virket som det stod noen bak skiltet å tok vekk det som var der og ga han en hambubrger og tok det hvite skiltet frem, så omvendt etterpå.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke ble imponert her?

 

De to første filmene er wire-fu hvor man har filmet slik at stativer og tråd ikke vises. Legg merke til at man endrer kameravinkel som gir et kutt når han hekter seg på og av. Den siste kan ha blitt gjort på mange måter. Alt fra noe som henger ned i fiskesnøre, til noe han festet i håret hennes som rørte seg, til lyfttrykk eller laser. Og tingene som rørte seg er lett å få til med assistenter og en oppsatt scene.

Lenke til kommentar

Står sikker noe glass i vannet. Når vi ser fra hans eget kamera, virker nedtrykket av føttene noe svakere enn når vi så det fra siden - noe som tyder på at han i det tilfellet henger i wire. Altså er trixet utført 2 ganger, ett med kamera fra siden og ett fra hans "on-board"-kamera. Tror jeg da

Lenke til kommentar
Serioest.. Har sett over noen klipp naa, og hvordan klarer han det. Jeg blir helt satt ut jeg :hm:
Fortsatt nysjerrig på hvordan han gikk på vannet..

Hvordan han går på vannet

 

Hvordan han "svever" fra bygning til bygning

 

Den med skyggene er bare teit... Det første du ser med at han dytter oliven og glasset er mest sansynelig gjort med noe veldig tynn tråd. De to damene er selfølgelig skuespillere.

 

Det jeg liker best med illusjoner er å finne ut hvordan de gjør det :)

Lenke til kommentar

Greit nok, han er en entertainer, men jeg liker han rett og slett ikke. Han har alltid skuespillere som skal være tilfeldige personer, og alt han gjør er satt opp og klippet slik at vi skal tro at han er supermann.

 

Måten han prater til oss er også irriterende, som om han snakker ned til oss, bah han er så rar :wee:

 

Det artigste med han er å avsløre hvordan han gjør ting.

 

Edit: På den filmen der man svever fra bygning til bygning så lyver han jo rett til oss :ermm:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...