Fat_Board Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg og Nokia_Dell fant denne siden når vi søkte litt rund på nettet. OBS dette er en tysk side! For dere som forstår tysk gjerne hjelp til med å oversette til norsk. http://www.hardwareschotte.de/hardware/pre...Gaming+Keyboard Det ser ut til at det kommer en ny G15 keyboard snart med et mindre anrall "G" taster og en skjerm som sitter fast. Istedenfor det som er på det "gamle" G15 med en vippbar skjerm. Hilsen Fat_Board og Nokia_Dell Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 kan bare si , jeg vil ha og G9 . lett hard core gaming Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det blir jo da bare en lettere verson av g11 tastaturet hvis jeg husker rett, eller et annet Logitech tastatur med likt utseende og skjerm Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 HVis man ser nermere på bildet så er det tastatuuret ganske likt G15 minus alle de "G" knappene. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 siden jeg sitter og skriver på et G15 tastatur så skal jeg nevne de forskjellene jeg kan se: 1.Andre farger 2.Ikke åpne og lukke, og kunne lukke igjen skjermen kan være greit og kunne når du ser film. 3. Færre Gtaster, Jeg mener nå det antallet som er nå på G15 er akkurat passe(3 x 18 hurtigtaster) 4.Annerledes plassering og utførelse av mediaknappene, noe som kan være greit siden de blir fort slitt Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 enig med deg, ser ut som det gamle logitech greia , som jeg ikke husker hva heter ( som alle sa var et tastatur med mye bugs) G15 er jo mye større, ser ut som et litt mer "allment gaming tastatur" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå