haavard_stubberud Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hallo...Akkurat kjøpt meg båt.En alicraft 16 med en mercury 50hk.Men jeg lurer på hvilken modell motoren min er.Er det noen som kan svare meg på det? Motoren går også ujevnt på full gass.Lurer også litt på hva det kan være? Tar også gjerne imot tips om mercury generelt!! Takk Endret 8. august 2007 av haavard_stubberud Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Tidlig 80tallet, tror jeg. Men ringer du forhandler og oppgir motornr så får du vite eksakt. Lenke til kommentar
haavard_stubberud Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Tidlig 80tallet, tror jeg. Men ringer du forhandler og oppgir motornr så får du vite eksakt. 9239302[/snapback] Hvor finner jeg motornr da? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det skal vel stå på stammen ett sted, utvendig sansynligvis en brikke på innfeste som er skrudd fast i hekken. Lenke til kommentar
shut-up Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Når du står bak motoren er det en "lapp-merke" på styrbord side av stammen, ganske langt opp. 7-8 siffra serie nummer. mvh: shut-up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå