mikla Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tenkte jeg skulle ta å spraylakke min grå å kjedelige psu og tenkte på om det var noe jeg må huske å gjøre før jeg begynner? har tenkt på fargen svart med klar lakk oppå der igjen for å få en fin finish Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ikke å lakk oppi luftehullene.. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bare ta ut innholden og spray "dekeselt" Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg skrudde av dekselet...så lakka jeg det! Gikk fint det. Men du mister garantien på psu'en om du åpner den...er ikke det sant? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Men du mister garantien på psu'en om du åpner den...er ikke det sant? 9247626[/snapback] Ja, såklart mister du garantien da, så anbefales ikke med en ny PSU akkurat Lenke til kommentar
ingar-_- Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Men du mister garantien på psu'en om du åpner den...er ikke det sant? 9247626[/snapback] Ja, såklart mister du garantien da, så anbefales ikke med en ny PSU akkurat 9248405[/snapback] Jeg ambefaler ikke å åpne psu'en din, da kan du få et støt du sent glemmer maling er tingen... Men det er ikke alle psu'er som har spenning hele tiden da Endret 10. august 2007 av ingar-_- Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Men du mister garantien på psu'en om du åpner den...er ikke det sant? 9247626[/snapback] Ja, såklart mister du garantien da, så anbefales ikke med en ny PSU akkurat 9248405[/snapback] Jeg ambefaler ikke å åpne psu'en din, da kan du få et støt du sent glemmer maling er tingen... Men det er ikke alle psu'er som har spenning hele tiden da 9248440[/snapback] Så du mener at psu'n har spenning etter flere timer du har plugget ut strømmen? Det går fint å åpne psu'n, viss du er redd får å få strøm i deg. Så vent noen timer så er det ikke farlig. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er jo ikke spenning på psu en time etter at man har tatt ut strømmen fra den! så du skal ikke få noen støt!(om du venter en liten stund) Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er jo ikke spenning på psu en time etter at man har tatt ut strømmen fra den! så du skal ikke få noen støt!(om du venter en liten stund) 9261480[/snapback] jeg venter i 1 minutt etter jeg har tatt strømmen jeg, har ikke fått noe støt jeg så langt vertfall Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er jo ikke spenning på psu en time etter at man har tatt ut strømmen fra den! så du skal ikke få noen støt!(om du venter en liten stund) 9261480[/snapback] jeg venter i 1 minutt etter jeg har tatt strømmen jeg, har ikke fått noe støt jeg så langt vertfall 9261646[/snapback] Jeg venta vel ikke lenger jeg heller når jeg gjorde det! Støt skal nok ikke være et problem Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 ta på deg gummihansker og så er du klar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå