-sealiNe- Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) heisann... Jeg sitter fast:P Er ute etter noen le coq sko som er svarte med hvite skolisser... Logoen av den hanen på siden er også hvit! har lett i flerne timer på inett nå men er redd de har slutta å produsere de skona:( Noen som vet om de fortsatt selger disse skona? her er 1 bilde: Endret 8. august 2007 av -sealiNe- Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Pene sko og jeg husker jeg så på et lignede par i Frankrike for to år siden. Har dessverre aning hvor du kan få kjøpt dem nå. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Le coq sportif sort Ikke helt lik, men nesten. Endret 9. august 2007 av Zephyros Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 de er så evig bra Fortsatt ingen som vet hvor mann får tak i sånne sko? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har nå søkt rundt på veldig mange norske webshops og ikke funnet den eksakte modellen, finner den i andre farger enn sort, men det hjelper vel lite. I tillegg til de jeg postet tidligere har jeg også funnet en annen model som er ganske stilig og i sort. Le coq sportif Wallis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå