ådne Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noen som har testet Elements diskene til Western Digital? Hvordan er disse med tanke på støy, ytelse osv? Prisen på dem er jo meget lav... Lenke til kommentar
tingo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noen som har testet Elements diskene til Western Digital?Hvordan er disse med tanke på støy, ytelse osv? Prisen på dem er jo meget lav... 9236614[/snapback] Ja, jeg har en 500GB slik en. Den støyer ikke (ikke merkbart mye ihvertfall). Ytelsen har jeg ikke testet, bruker bare disken som ekstra lagring koblet til via USB. Funker greit det. Lenke til kommentar
Psy Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som har testet Elements diskene til Western Digital?Hvordan er disse med tanke på støy, ytelse osv? Prisen på dem er jo meget lav... 9236614[/snapback] Ja, jeg har en 500GB slik en. Den støyer ikke (ikke merkbart mye ihvertfall). Ytelsen har jeg ikke testet, bruker bare disken som ekstra lagring koblet til via USB. Funker greit det. 9236878[/snapback] Skrur den seg av når du skrur av pc'en? Lenke til kommentar
rs1 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som har en sånn og vet om den skrur seg av når man skrur av pc'en? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Den skrur seg av når man skrur av PC'en, ja. Eneste problemet mitt nå er at min har skrudd seg av for godt (500GB versjonen). Håper dette ikke gjelder alle Elements, har hørt at Western Digital har en del problemer med eksterne HD'er som virker fint i en måneds tid før de tar kvelden. Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Min har jeg hatt nå i 3 måneder og er veldig fornøyd, det eneste er at den bråker litt når den jobber og blir fort varm hvis du skal overføre store mengder data til den. Sånn sett er jeg mer fornøyd med min My book. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 skulle gjerne hatt kabinettet for myBook fra WD. Har noen fine samsung disker jeg ønsker å få inn i eksterne USB kabinetter. Noen tips til hvordan jeg løser dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå