Zeorsd Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hei, Lurte på om noen kunne hjelpe meg med følgende problem: Har akkurat kjøpt en ny HP m8191.sc-a, som har ett innebygget WLAN kort - med en "anntenne" til. (USB Wireless 802.11 b/g Adoptor i enhetsbehnadling) I huset har vi ett åpent trådløst nettverk, som fungerer bra med minst 3 andre maskiner. Men den nye Pc'en finner altså ikke nettverket i det hele tatt. For meg virker det som at problemet er at hardwaren ikke "slått på"/aktivert. selv om maskinen sier at enheten skal fungere. Så vidt jeg kan se styres enheten kun av Vista og ikke et eget program. Jeg har prøvd å: Oppdatere drivere Reinstalere nettverkskortet Noen forslag? EDIT: Maskinvarespesifikasjoner Endret 8. august 2007 av theWWW Lenke til kommentar
Ballebaldi Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er det noen knapper på selve pc'en hvor du kan slå av/på strømmen til det trådløse kortet? Eventuelt les i manualen for trådløst kort og se hva som står der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå