MSg Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 For alle de som har mast om dette i lengere tid: Betalingssystemene er nå under utprøving, slik at det skal være funksjonabelt og stabilt når vi slipper det. Dette vil ta noen dager, men dere er vel vant med venting nå? :!: Når det gjelder seating, er det bare å få inn seatmapet i systemet, så er det good to go. (jeg må bare få kommet meg ned på hardware og få gjort det...) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Flott! Da skal jeg bestille billett når det åpner ASAP! Selv om jeg trodde det var åpent allerede Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Bestillingssystemet er oppe, og har vært det en stund. Det er systemet for å betale for billetten jeg snakket om her Lenke til kommentar
Remyx99 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 va najs å få info' og i tillegg at dere tester det til perfeksjon... vel noe galt med fødsel kommer nok men shitdau' førstegang jeg gleder meg til å betale noe. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Hyggelig å høre ^^ Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 åssen får man betalt for billetten? har det kommet opp noe ennå¨? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har kommet opp nå. Venter på seatmap nå. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID!OrderID/KID: ***************** 1 x Ticket 540 1 x Ticket 540 1 x Ticket 540 Total: 1620 VIEW PAYMENT INFORMATION FOR THIS ORDER THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID! OrderID/KID: ********************* 1 x Ticket 540 Total: 540 VIEW PAYMENT INFORMATION FOR THIS ORDER Jeg vil ikke ha den biletten som står nederst! Bare de 3 som står øverst i quoten. Og det går ikke ann å fjerne den nederste. Bare betaler jeg for de øverste og dropper den nederste da eller? Svar fort please, vil betale og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Betalte på torsdagen og det står enda at jeg ikke har betalt. Hmmm. Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Samme her, det tar sikkert en stund før de får registrert betalingen. Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det kan faktisk ta opptil en uke før betalinga blir registrert på mottakers konto i de mest ekstreme situasjoner, hvor begge parters bank tilhører den treige gruppa.. men som regel tar det bare en dag eller to. men husk at det er snakk om virkedager, og at helga (pluss helligdager) ikke regnes som en virkedag. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ingen som kan svare på mitt spørsmål litt lenger opp? Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det kan faktisk ta opptil en uke før betalinga blir registrert på mottakers konto i de mest ekstreme situasjoner, hvor begge parters bank tilhører den treige gruppa.. men som regel tar det bare en dag eller to. men husk at det er snakk om virkedager, og at helga (pluss helligdager) ikke regnes som en virkedag. 9458903[/snapback] I tillegg må kanskje sjefene her sitte og manuelt oppdatere alle som har betalt. Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID!OrderID/KID: ***************** 1 x Ticket 540 1 x Ticket 540 1 x Ticket 540 Total: 1620 VIEW PAYMENT INFORMATION FOR THIS ORDER THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID! OrderID/KID: ********************* 1 x Ticket 540 Total: 540 VIEW PAYMENT INFORMATION FOR THIS ORDER Jeg vil ikke ha den biletten som står nederst! Bare de 3 som står øverst i quoten. Og det går ikke ann å fjerne den nederste. Bare betaler jeg for de øverste og dropper den nederste da eller? Svar fort please, vil betale og bli ferdig med det. 9449406[/snapback] Ja du gjør det, har selv bestilt 10 stk ved et uhell, men har kun betalt for de 5 øverste. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 OK, takker meget for svaret. Nå kan jeg kjøpe biletter uten å uroe meg for å kjøpe for mange. Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 noen som har seata seg ennå? og hvordan skal jeg overfore billettene til minekompiser? Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Du får kvittering for at du har betalt for 5 stk, så sier du bare til ingangsvakten elns at dere 5 er sammen og så viser du kvitteringen som du printer ut senere. Jeg vil tippe at de legger ut nyhet når seatmap er klart. Jeg tror det var sånn. Endret 18. september 2007 av Blf Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tar vist lang tid før betalinga blir registrert, har vell gått noen uker nå^^ Nei, ca 12 dager tror jeg Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg jobber med å godkjenne innbetalinger nå. Det jeg kan nevne er at mange har tydeligvis glemt å føre opp KIDnr i tekstfeltet "melding til mottaker". Så det blir litt leting her. Lenke til kommentar
moda1701 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg jobber med å godkjenne innbetalinger nå. Det jeg kan nevne er at mange har tydeligvis glemt å føre opp KIDnr i tekstfeltet "melding til mottaker". Så det blir litt leting her. 9522618[/snapback] Det er jo bra du ikke har så mye annet og tenke på\gjøre nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg