Rampage Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Og her er intelligensen på topp ja. Vil ikke ha NetCom fordi de har en reklame som jeg ikke liker! Hallo! Så hvis NetCom oppretter det abonnementet, ingen måndespris, ingen tellerskritt, ingen bindingstid, og det beste av alt du får kjøpt telefon billig! Men nei, de har så dårlige reklamer at jeg velger heller et dyrt abonnement og ugunstige vilkår hos en annen operatør. De har jo tross alt de kjempekule reklamene! 9260279[/snapback] Prinsipper Og du overdriver litt. 9260343[/snapback] Nei jeg overdrev nok mer enn litt, men det var for å få fram et poeng. 9260402[/snapback] Poenget er uansett at de fleste operatører leverer nogenlunde like abbonement. Det er minimalt å spare ved vanlig casual bruk. Og da er det andre kriterer som teller. For å si det slik, ville du kjøpt (i antagelse at du er en mann) en bukse som blir reklamert for til damer? Nei, det er ikke det imaget du vil ha () og da velger du bort det. Med disse helt idiotiske reklamene. Mange reklamer er lure eller bare simple nok til å informere. F.eks djuice sine "who are you" reklamer var tøffe. I morgen var bare noe pompøst bullshit som irriterte vettet av meg hver gang jeg så den. Og med det. Så velger jeg automatisk bort netcom fra nå, de har et image jeg ikke liker. Og da vil jeg ikke ha noe med de å gjøre. (Og når de i tillegg ikke har dekning i hjembygda mi, så hjelper ikke det heller ) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (Og når de i tillegg ikke har dekning i hjembygda mi, så hjelper ikke det heller ) 9261718[/snapback] Hvis det stemmer, så er det selvfølgelig en grunn til å velge bort NetCom. Men fordi man ikke liker en bestemt reklame, så velger man det bort, det forstår jeg fortsatt ikke. Nå har ikke jeg sett reklama dere snakker om, så den kan jeg ikke kommentere. Men grunnen til at jeg selv har en annen operatør enn NetCom, er i alle fall bygget på helt andre ting. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 jeg la avisa på gulvet og sto oppreist, da kunne jeg se at det var et "mønster" med farger som gikk igjen og igjen 9260288[/snapback] Her er en som har skjønt det. Det er de samme bildene som går igjen fordi man skal kunne se konturen til Netcom-logoen i skjevheten i mønsteret. Netcom skriver jo ingen steder at det er forskjellige mennesker på alle bildene, hadde alle vært forskjellige ville man ikke kunne sett noen skjevhet og deretter heller ingen 'skjult' Netcom-logo. Einstein. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ingen som kunne posta et bilde av den? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Haha, jeg skifta operatør pga den helvetes musikalen.Jeg syntes faktisk den var en av deres beste reklamer. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Netcom skriver jo ingen steder at det er forskjellige mennesker på alle bildene, hadde alle vært forskjellige ville man ikke kunne sett noen skjevhet og deretter heller ingen 'skjult' Netcom-logo. 9262611[/snapback] Neisådæven, er det en skjult netcom-logo inni der også? Jeg bare gløtta på reklamen, la ikke merke til at det er samme personer som går igjen heller. Det første som slo meg da jeg så reklamen var: "Hvor i all verden har de fått tak i disse bildene, og ER de faktisk netcom-kunder?" Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 faktisk, jeg ser ikke noe netcom logo... reklamen er på side 5 1.del fra fredagsavisa Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Vet ikke om noen har sett litt nærmere på bildet. Men jeg klarte selvfølgelig ikke å dy meg. For det første: Det er en dame i bildet, der hele overkroppen vises. Ser ikke ut som om hun har på seg klær i det hele tatt. For det andre: Bildet er så utydelig at du kan umulig se om maneg av disse faktisk er folk, eller bare grafikk. Eventuelt bare random folk. For det tredje: Samme folka går igjen om og om igjen i bildet. Så det er nok ikke så mange der. Det er jo titalls antall av hver enkel person. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 100 forskjellige personer telte jeg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 100 forskjellige personer telte jeg. 9270213[/snapback] Så imponerende av netcom. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Wow, for ein fantastisk liten filleting å rakke ned på NetCom for. Hadde dei hatt monopol på markedet og tvinga deg til å betale 100kr i minuttpris hadde eg skjønt det, men det her? Ærleg talt, kom igjen folkens. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det er vel mer sånn. Dette er ikke helt netcom kvalitet. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 9270200[/snapback] Det der er ikke den reklamen jeg har sett. På den sto det noe sånt som at "Netcom har så så mange kunder, dette er noen av dem", eller no' i den duren. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Stemmer, var derfor jeg reagerte på den. "Se hvor mange fornøyde kunder vi har! Det må jo minst være 20!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå