inaktiv000 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 I dagens VG (papir faktisk!) er det en NetCom-reklame med "noen av de 1,2 millioner kunder" eller noe sånt. Der har de tilsynelatende bilder av mange forskjelle personer, men dersom man ser litt etter, er det de samme som går om og om igjen... litt mot sin hensikt? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så det selv, når jeg leste avisa Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tror du noen av NetCom-kundene kommer til å slutte å være kunde av den grunnen? Nei. Fanget det oppmerksomhet? Ja. Konklusjon: Reklamen virket, NetCom kjører Telenor i senk Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Tror du noen av NetCom-kundene kommer til å slutte å være kunde av den grunnen? Nei. Fanget det oppmerksomhet? Ja. Konklusjon: Reklamen virket, NetCom kjører Telenor i senk 9237155[/snapback] Nei, HEIA Telenor Men reklamen fanget nok oppmerksomheten til mange, og det var vel meningen også.... Endret 8. august 2007 av Pixi Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) auda Endret 8. august 2007 av Pixi Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Netcom har allerede ødelagt imaget sitt med de forferdelige "I morgen" reklamene som nesten opptil flere ganger førte til at jeg måtte kaste meg ut av vinduet i medlidenhet for mine egne sanser. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Netcom har allerede ødelagt imaget sitt med de forferdelige "I morgen" reklamene som nesten opptil flere ganger førte til at jeg måtte kaste meg ut av vinduet i medlidenhet for mine egne sanser. 9237899[/snapback] Haha, jeg skifta operatør pga den helvetes musikalen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så for deg er det viktige ved et mobilabonnement at reklamene er gode? Nå det kaller jeg vurderingsevne Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Netcom har allerede ødelagt imaget sitt med de forferdelige "I morgen" reklamene som nesten opptil flere ganger førte til at jeg måtte kaste meg ut av vinduet i medlidenhet for mine egne sanser. 9237899[/snapback] Haha, jeg skifta operatør pga den helvetes musikalen. 9238009[/snapback] Akkurat som meg det. Jeg ringer aldri 1881, men 1880. Legger ikke pengene mine igjen hos noen som har teite reklamer med opp-ned nynorskdamer ... Endret 9. august 2007 av EvenT Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Akkurat som meg det. Jeg ringer aldri 1881, men 1880. Legger ikke pengene mine igjen hos noen som har teite reklamer med opp-ned nynorskdamer ... 9238531[/snapback] Jeg prøvde å unngå å ringe til 1880 før. Mente at 1881 hadde best rekleme Moderatornotis: Ro ned med lange quote-kjeder. Endret 12. august 2007 av Snorre Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kan de virkelig bruke bilder av folk i avisen fra NetCom uten samtykke? 9238873[/snapback] Sier de at det er uten samtykke? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Netcom leier nett hos Telenor 9237682[/snapback] Det gjør de ikke. NetCom har bygget sitt eget nett som har nesten like god dekning som Telenor. Tele2 derimot leier nett hos Telenor, men f.o.m. mars 2008 vil de leie av NetCom. Så det så. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Så den Netcom-reklamen i dag. Hun i den røde genseren ødelegger jo hele opplegget. Hadde det ikke vært for henne, hadde jeg ikke lagt merke til at det var samme folkene som gikk igjen og igjen. Og så det patetiske forsøket hvor enkelte av folkene er speilvendt for at vi liksom ikke skal se at det er samme folkene (igjen ødelegger hun i den røde genseren hele opplegget) ... Nei, jeg skal aldri har Netcom igjen - det er sikkert! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Noen som kunne tatt et bilde av den? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Og her er intelligensen på topp ja. Vil ikke ha NetCom fordi de har en reklame som jeg ikke liker! Hallo! Så hvis NetCom oppretter det abonnementet, ingen måndespris, ingen tellerskritt, ingen bindingstid, og det beste av alt du får kjøpt telefon billig! Men nei, de har så dårlige reklamer at jeg velger heller et dyrt abonnement og ugunstige vilkår hos en annen operatør. De har jo tross alt de kjempekule reklamene! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 jeg la avisa på gulvet og sto oppreist, da kunne jeg se at det var et "mønster" med farger som gikk igjen og igjen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Og her er intelligensen på topp ja. Vil ikke ha NetCom fordi de har en reklame som jeg ikke liker! Hallo! Så hvis NetCom oppretter det abonnementet, ingen måndespris, ingen tellerskritt, ingen bindingstid, og det beste av alt du får kjøpt telefon billig! Men nei, de har så dårlige reklamer at jeg velger heller et dyrt abonnement og ugunstige vilkår hos en annen operatør. De har jo tross alt de kjempekule reklamene! 9260279[/snapback] Prinsipper Og du overdriver litt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Og her er intelligensen på topp ja. Vil ikke ha NetCom fordi de har en reklame som jeg ikke liker! Hallo! Så hvis NetCom oppretter det abonnementet, ingen måndespris, ingen tellerskritt, ingen bindingstid, og det beste av alt du får kjøpt telefon billig! Men nei, de har så dårlige reklamer at jeg velger heller et dyrt abonnement og ugunstige vilkår hos en annen operatør. De har jo tross alt de kjempekule reklamene! 9260279[/snapback] Prinsipper Og du overdriver litt. 9260343[/snapback] Nei jeg overdrev nok mer enn litt, men det var for å få fram et poeng. Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Netcom leier nett hos Telenor 9237682[/snapback] Det gjør de vel ikke Lenke til kommentar
Joney Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Netcom leier nett hos Telenor 9237682[/snapback] Det gjør de vel ikke 9260799[/snapback] Ja, bare gni det inn Tha_lozer... Jeg vet hvor du bor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå