Gå til innhold

Dårlig NetCom-reklame? (VG)

inaktiv000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror du noen av NetCom-kundene kommer til å slutte å være kunde av den grunnen? Nei. Fanget det oppmerksomhet? Ja.

Konklusjon: Reklamen virket, NetCom kjører Telenor i senk :dremel:

9237155[/snapback]

Nei, HEIA Telenor :p

Men reklamen fanget nok oppmerksomheten til mange, og det var vel meningen også....

Endret av Pixi
Lenke til kommentar
Netcom har allerede ødelagt imaget sitt med de forferdelige "I morgen" reklamene som nesten opptil flere ganger førte til at jeg måtte kaste meg ut av vinduet i medlidenhet for mine egne sanser.

9237899[/snapback]

Haha, jeg skifta operatør pga den helvetes musikalen.

Lenke til kommentar
Netcom har allerede ødelagt imaget sitt med de forferdelige "I morgen" reklamene som nesten opptil flere ganger førte til at jeg måtte kaste meg ut av vinduet i medlidenhet for mine egne sanser.

9237899[/snapback]

Haha, jeg skifta operatør pga den helvetes musikalen.

9238009[/snapback]

Akkurat som meg det. Jeg ringer aldri 1881, men 1880. Legger ikke pengene mine igjen hos noen som har teite reklamer med opp-ned nynorskdamer ...

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Akkurat som meg det. Jeg ringer aldri 1881, men 1880. Legger ikke pengene mine igjen hos noen som har teite reklamer med opp-ned nynorskdamer ...

9238531[/snapback]

Jeg prøvde å unngå å ringe til 1880 før. Mente at 1881 hadde best rekleme :p

Moderatornotis: Ro ned med lange quote-kjeder.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Så den Netcom-reklamen i dag. Hun i den røde genseren ødelegger jo hele opplegget. Hadde det ikke vært for henne, hadde jeg ikke lagt merke til at det var samme folkene som gikk igjen og igjen.

Og så det patetiske forsøket hvor enkelte av folkene er speilvendt for at vi liksom ikke skal se at det er samme folkene (igjen ødelegger hun i den røde genseren hele opplegget) ...

Nei, jeg skal aldri har Netcom igjen - det er sikkert!

Lenke til kommentar

Og her er intelligensen på topp ja. Vil ikke ha NetCom fordi de har en reklame som jeg ikke liker! Hallo! Så hvis NetCom oppretter det abonnementet, ingen måndespris, ingen tellerskritt, ingen bindingstid, og det beste av alt du får kjøpt telefon billig! Men nei, de har så dårlige reklamer at jeg velger heller et dyrt abonnement og ugunstige vilkår hos en annen operatør. De har jo tross alt de kjempekule reklamene!

Lenke til kommentar
Og her er intelligensen på topp ja. Vil ikke ha NetCom fordi de har en reklame som jeg ikke liker! Hallo! Så hvis NetCom oppretter det abonnementet, ingen måndespris, ingen tellerskritt, ingen bindingstid, og det beste av alt du får kjøpt telefon billig! Men nei, de har så dårlige reklamer at jeg velger heller et dyrt abonnement og ugunstige vilkår hos en annen operatør. De har jo tross alt de kjempekule reklamene!

9260279[/snapback]

Prinsipper :)

Og du overdriver litt. :)

Lenke til kommentar

9260279[/snapback]

Prinsipper :)

Og du overdriver litt. :)

9260343[/snapback]

Nei jeg overdrev nok mer enn litt, men det var for å få fram et poeng. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...