bjørn roger Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Løsning: Det var utgående port som var feil i og med at jeg samkjører med gmail. Hei. Har nettopp intallert Outlook på den nye pcen. Brukte de samme inntstillingene som jeg har på den andre. Får sendt melding til meg selv, men ingen andre. Når jeg tester epostkontoen er alt i orden. Avast kommer også med melding om mistenkelig mottaker. Selv om jeg slår av Avast så hjelper det ikke. [Meldingen jeg får fra "Systemansvarlig" er denne: Følgende mottaker(e) ble ikke nådd: '[email protected]' den 08.08.2007 20:51 473 [email protected] relaying prohibited. You should authenticate first]. Har en epostkonto mellom "c2i.net" Hva kan være feil med eposten? mvh bjørn roger Endret 13. august 2007 av bjørn roger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Prøve å endre hvilken port Outlook skal bruke? Wiken Lenke til kommentar
bjørn roger Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Du tenker på utgående? Skal prøve det senere i dag. er vel port 110 eller 25 tror jeg. Var det som var default. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå